Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1512594
sewen skrev:Precis Bem mfl, prenumerationer är här för att stanna. Är väl bara att acceptera men att beskriva det som glädjande vet jag som sagt inte..
Bilarna kommer möjligtvis bli något billigare att tillverka (tveksamt) men kommer knappast bli billigare att köpa (troligt).
Man kommer ha möjligheten att betala ännu lite till varje månad för att prenumerera på vissa funktioner. Det kan nån ju tycka är najs så klart.
Sen är det ju redan idag en lysande affärsidé att tillverka något en gång och sen kunna ta betalt för det flera gånger. Att producera en bil och sen sälja den en gång är ju inte det som ger de stora intäkterna ens idag. Istället är det bolagens olika lösningar för finansieringslösningar / leasing osv som drar in kosingen.
Jo visst är det glädjande för mig. Jag hade inte sån stor pengapåse då när jag skulle plocka ihop utrustning, men med detta så öppnas möjligheten för mig att få 360 kamera. Sen om det är ett hutlöst pris för det så skippar jag helt enkelt prenumerationen. Självklart är det glädjande för mig att få det här erbjudandet när premisserna såg ut som jag beskrev. Självklart hade jag slängt på alla utrustning och köpt en bil för varje veckodag om jag var lika rik som du verkar vara 8-)

Drekkus, Min V90 MY22 early funka t.ex. stäng[…]

S/V60 Polestar utan taklucka

Ok, då är det antagligen en förser[…]

Elschema 740

På läge 0 så lyser allt på […]

Berömvärt tålamod. Mina 5-6 m&a[…]