Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Allawi0714
#1477124
Har precis köpt en S90 D4. Skulle tanka idag men har samma problem som du. Går igenom första luckan men sen är det stopp. Sprutar ut diesel oavsett vad jag gör. Kan jag reklamera detta till bilhandlaren? Eller hur ska man gå tillväga?
av kebabpizza
#1477132
Allawi0714 skrev:Har precis köpt en S90 D4. Skulle tanka idag men har samma problem som du. Går igenom första luckan men sen är det stopp. Sprutar ut diesel oavsett vad jag gör. Kan jag reklamera detta till bilhandlaren? Eller hur ska man gå tillväga?
Självklart ska du reklamera, så ska det inte vara.
av Allawi0714
#1477166
#1477165Jag gick tillbaka till försäljaren som sa att det berodde på frost efter rekonden. De öppnade upp alla lock och torkade allt vatten/is som låg där. Nu funkar det.
av banshee
#1477191
@Allawi0714, Mitt var också fruset. Väntar bara på att det ska hända igen, har inget garage med värme så ska jag behöva köra ner till bilhandlarn varje gång det händer? Nej men händer det igen så får dem fixa det eller ta tbx bilen, man ska kunna tanka utan problem.
Felsökning AC V70 MY15

Den ska in för felsökning på verks[…]

Hur vet jag vilken generator, V70N -02?

Hej Fred! Som jag förstått det så[…]

Dålig temp B230k

Tyvärr blev inge bättre, ännu d&ar[…]

Bakfjädrar.

Köp inte på skroten. Köp en som &a[…]