Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Laddstation
#1466732
Hej, jag har förädlat hitta nått sätt att vända sökningen på ett volvoorginal tillbehör.

Men hittar bara att man på vissa ställen kan söka på om en vald del passar på min bil via regnummer.

Jag skulle vilja ange artikelnummer och få fram vilka modeller det tillbehöret passar på.
Senast redigerad av 1 Laddstation, redigerad totalt 0 gånger.
av Laddstation
#1466783
Ber om ursäkt det fanns ju takräcken där med och gick att söka på artikelnummer. Men jag tror de som kommer upp inte är komplett utan "bara" fakta om bilen de tagit den ifrån.

32270146 takräcke kommer upp xc70 borde passa till andra och nyare bilar. Tillexempel.
av Laddstation
#1466874
Jag hitta svaret själv tillslut.

På bilia när man slår in artikelnumret och går in på produkten kan man längst ner nästan klicka på "passar till" där fanns infon jag ville ha, kanske självklart men jag hade missat det.
av III
#1466881
Vet ni vad jag saknar. Den gamla hederliga volvo katalogen. Det var kul och sitta och bläddra i den och få idéer. Minns inte när dem försvann men det var nog på 90-talet. Alla volvoägares bibel.

Hej! Vill ha tips på billig och bra Bilverks[…]

S/V60 Polestar utan taklucka

Man ska inte förakta 4an. Är ju rappare[…]

Fick samma svar från Volvo Sverige. B[…]

Hej på er, Jag har fått den kär[…]