Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av HeavyMetal
#1465783
Jag har fått problem med VOC och kan inte använda fjärrstart eller timers, kommer bara en röd text att det inte gick?

Jag har provat att avinstall app och lagt in på nytt och gått tillbaka till föregående design och inget funkar vare sig på ipad eller iphone. Kan det vara iOS 15 som spökar eller?

Nån som har nåt tips om detta?
av valln
#1465843
Jag har samma problem som dig , men jag har Samsung och Android.

Jag har genom appen varskot Volvo om mitt problem. Gör det du också så får rimligen problemet högre prioritet.

Läste recensioner på play butik och det är jättemånga som också har problem nu.
Användarvisningsbild
av leiwi
#1466094
HeavyMetal skrev: mån 27 sep 2021, 12:02 Jag ringde supporten och dom sa att det har varit driftstörningar i drygt nån vecka och dom kommer att lösa det inom kort fick jag till svars.

Märkligt svar , så här ser deras sida ut just nu
Screenshot_20210927-131212_Chrome.jpg
Screenshot_20210927-131212_Chrome.jpg (65.86 KiB) Visad 5496 gånger
av III
#1466116
Jag kollade nu. Har int rullisten i klimatfrågan eller välja start eller värmare. Så för mig är det inte i funktion ännu.
Sen borde det ju praktiskt om de står varför värmare inte startar. Sår problem... Kolla bilen. Där står ju samma sak. Tänkte ex låg bräsnlenivå, att det är för varmt för att starta värmare och så.
av pergrein
#1466118
Kan ni inte ändra till den gamla versionen av appen!?

Mvh
Per
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Tack. Jag är Norrbagge, Appen funkar inte p[…]

Troligen kommer T6 (laddhybrid) och B4 (bensin) ha[…]

I min V70 -16, så har den blandannat slutat […]

Mellangårdssyskonen