- lör 23 okt 2021, 21:19
#1470765
[email protected]
Skriv detaljerat med skärmbilder från din mobil och klistra sen in det i mailet så det blir kristallklart för mottagaren vad som inte funkar. Då har du även svart på vitt att du felanmält och du bör få ett svar också och kanske problemet löses fortare den vägen in med problemet. Vem vet.
/Bo
HeavyMetal skrev: ↑lör 23 okt 2021, 20:45 Någon som vet vad jag skall göra med detta problem förutom att ringa supporten stup i kvarten som skyller på server problem hela tiden?Prova kontakta Volvos Customer Care Center, har jag gjort en gång för att rapportera saker som inte funkade i appen:
[email protected]
Skriv detaljerat med skärmbilder från din mobil och klistra sen in det i mailet så det blir kristallklart för mottagaren vad som inte funkar. Då har du även svart på vitt att du felanmält och du bör få ett svar också och kanske problemet löses fortare den vägen in med problemet. Vem vet.
/Bo
V90 T6 Recharge Inscription MY22. Tidigare V70 D3 Momentum Business MY14.