Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1458140
Det skulle ha kommit till B4 under Q2 men dom har fått problem med Android pga 2022 modellerna så det är framflyttat till sent Q4.
Bilia kan få fram mer information om du är nyfiken. Jag väntar nämligen också :)

Skickat från min OnePlus 8T via Tapatalk


#1458196
timebandit skrev: mån 09 aug 2021, 21:09 Det skulle ha kommit till B4 under Q2 men dom har fått problem med Android pga 2022 modellerna så det är framflyttat till sent Q4.
Bilia kan få fram mer information om du är nyfiken. Jag väntar nämligen också :)

Skickat från min OnePlus 8T via Tapatalk
Var det genom Bilia du hörde denna information eller har du nån sida som visar att Polestar kommer till B-motorerna?
#1459280
HeavyMetal skrev:
timebandit skrev: mån 09 aug 2021, 21:09 Det skulle ha kommit till B4 under Q2 men dom har fått problem med Android pga 2022 modellerna så det är framflyttat till sent Q4.
Bilia kan få fram mer information om du är nyfiken. Jag väntar nämligen också :)

Skickat från min OnePlus 8T via Tapatalk
Var det genom Bilia du hörde denna information eller har du nån sida som visar att Polestar kommer till B-motorerna?
Genom Bilia. Han hade en hemsida mot Polestar med nyheter osv och vi läste ihop.

Sedan har jag frågat Volvo Cars på Facebook strax efter Februari när jag hämtat ut min B4 och då var det Q2 2021 som gällde men enligt Polestars sida som teknikern var inne på för 2 månader sedan så var det nu sent Q4 pga att dom har problem med Android och dess körlägen som strulat till det.

Skickat från min OnePlus 8T via Tapatalk



#1475597
Fick nedan i svar när jag skickade fråga i messenger.

- Hej och tack för din fråga! Vad gäller Polestar Optimering till våra mildhyrbrider kan vi meddela att det är på gång, men vi kan i dagsläget inte delge mer information om när det kommer att vara tillgängligt. När det blir aktuellt kommer vi självklart att kommunicera det.

Vänliga hälsningar, Volvo Car Sverige

Polering sedan 2k lack EX: LÄNK-->https[…]

31360098 heter länken ifall nån undrar.[…]

Kombi är alltid bra att ha :-) Man vet aldri[…]

Det är inte bara det. Hela D5T5 består […]