Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Primus
#1464105
Supereldare skrev: tor 16 sep 2021, 18:13 Vart hittar du supportsidan?
Kolla lite högre upp i denna tråd. Finns länkad flera gånger.
Användarvisningsbild
av leiwi
#1464183
Ja nu finns det en ny karta att ladda ner version 904-1356 bara 10 dagar efter den förra , men som vanligt har dom glömt att uppdatera uppgifterna på sidan , men det är 1356 som kommer ner :-)
Användarvisningsbild
av poseidon
#1464198
Jag måste alltså köpa ett 64GB Usb-minne och ha en dator?

Känns som 2010?

Min jobbdator är låst och vi får under inga omständigheter stoppa in Usb-minnen i den.
Privat har jag bara mobil och surfplattor.

Vad göra?
#1464257
poseidon skrev: fre 17 sep 2021, 15:56 Jag måste alltså köpa ett 64GB Usb-minne och ha en dator?

Känns som 2010?

Min jobbdator är låst och vi får under inga omständigheter stoppa in Usb-minnen i den.
Privat har jag bara mobil och surfplattor.

Vad göra?
Normalt brukar det ju inte vara några problem att uppdatera via mobildata i bilen, verkar dock kommit en större uppdatering 1353? som verkar vara för stor.
Den efter 1356 kom ner som vanligt via mobilnätet.

Vet inte om man kan ansluta bilens WIFI till någon accesspunkt och ladda ner den vägen (internetdela via telefonen?)
Inte testat själv men kan funka i teorin om spärren bara gäller mobildata för simkortet i bilen.

Annars har jag en USB-sticka i bilen med senaste uppdateringen för skandinavien om du har vägarna förbi Ekerö ;)
Användarvisningsbild
av Derank
#1464267
Dom flesta har nog en dator idag, garanterat hittar Posedion någon i sin bekantskapskrets som kan hjälpa honom. Men det går att använda surfplattan och, krävs en adapter bara och lite upplåsning av plattan. Och det är enkelt att låsa upp en platta idag då utvecklingen av surfplattor mer el mindre stått stilla i 10år nu, så du kan göra det via nätet.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Hej allesammans, har en Volvo V70 från 2016 […]

Jag ska byta kamrem på min v70 05. När […]

Associationsleken, är ni med? ;-P

Laser (i moderna fibernät.)

S80 T6 AWD -08

Så att det inte uppstår missförst[…]