Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av HitTheRoadJack
#1454965
Pellix skrev:
HitTheRoadJack skrev: sön 18 jul 2021, 12:04 Bluetooth - koppla upp telefonen och dela ut telefon, meddelande, internet och media (musik). - Jag har bara telefon och medlanden som kopplas iom jag kör CarPlay.
Extra är

Internet via bilmodem om du har VOC, så kan du också lägga i ett eget SIM kort för egen mobildata. 4 år är för VOC, den ger ingen internet abonnemang till de andra apparna. Du behöver lägga in ett eget simkort. - Jag har ett abonnemang till främst Spotify.

Bilens Wi-Fi-delning så kan du dela ut internet anslutning. - Det händer att ungarna får slut på surf och då kan de koppla sig till bilens wi-fi.
Tack för svar men detta gällde nya Android infotainmentsystem. Jag känner igen det du beskriver samt bilden från ”det äldre” systemet. Från iår är det nytt och funkar inte likadant… finns inget Apple CarPlay och inget Wi-Fi att dela ut…åtminstone hittar jag inget.
Just det men funktionaliteten borde vara densamma i kommunikation men med ett annat upplägg

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]