Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ErrkaPetti
#1452613
Howdy Volvovänner!

Hoppas ni har det gott i sommarvärmen!

Jag har stört mig länge (sedan förra sommaren när jag köpte min XC60 2018) på lagrade radiokanaler…

Jag skulle vilja radera vissa kanaler (skräniga reklamkanaler) som förra ägaren hade lagrade - men, hur gör man?

Sökt och sökt efter info om detta - letat ett flertal gånger i Sensus efter raderamöjligheter…

När jag bläddrar med rattknappen skulle jag bara vilja växla mellan P1 P2 och P4 - vill INTE ha NRJ eller flera andra dryga kanaler 😎😎😎

Någon kunnig här som har tips på detta?

Med vänlig hälsning, Erik, Upplands Väsby
av RobbanH
#1452635
Där är två listor med radiokanaler, en lista med kanaler som är tillgängliga i området som bilen befinner sig i och en favoritlista.
Favoritlistan kan du redigera i och ta bort oönskade kanaler.

Vet ej om du redan har en favoritlista, om ja så väljer du denna och tar bort stjärnan från stationen du inte vill ha. Om du inte har någon favoritlista så går du in i den vanliga listan och stjärnmarkerar de stationer du vill ha. När du fått en favoritlista så väljer du denna med ikonen som ser ut som en radio med stjärna på. Sen är det bara att bläddra på.

Möjligen situajonen blir lite annurlunda n&[…]

Har dratt 1300kg-henger med V60 2015.5 med samme m[…]

Sensus var lite "trög" typ 17-18 me[…]

Ok, comviq var inte behjälpliga med det...