Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av aikputte
#1451460
Är det någon annan som har problem med Spotify nu?

Både igår och idag på morgonen så startar det inte, det står bara Ansluter och sen står den och snurrar.
av Qualia
#1451464
Den har legat nere sedan igår..
Hoppas de löser problem snart, streamat via mobilen så länge
Användarvisningsbild
av Funk
#1451622
Volvo "jobbar på det" sades det igår, för mig har det krånglat sedan tisdag kväll. För mig verkar det vara en rätt kass lösning att all trafik till Spotify måste passera en specifik Volvoserver i stället för ett öppet internet. För medan privatbilens Spotify varit dött ett par dagar fungerar företagsbilen perfekt..

/Thomas
av Qualia
#1451625
Uppe igen sedan igår, de måste fixa till med driften, känns som det händer engång i månad…

Streama ljudet från BT går ju inte jämföra direkt från bilens .
av Fattiglapp
#1451644
Jag hämtade min bil i går och testade därför Spotify genom bilen för första gången. Före lunch funkade det ju inte alls. Efter lunch funkade det, men var slött och buffrade ofta. Oavsett om jag använder bilens modem eller internet via bt. Spotify via Carplay funkar klockrent. Hade de prestandaproblem efter att det hoppade igång eller är Volvos Spotify helt enkelt kass?
Användarvisningsbild
av Rillee
#1451656
Allt med internet i är rätt kast. Allting tar sån tid. Lyssnar jag på radio och byter till Spotify tar det säkert 20 sekunder innan man har musik. Byter man sedan snabbt över till radio och tillbaka till Spotify så får man ansluta igen.

Startar man väder appen så ska det anslutas igen. Är mycket väntan och det funkar inte idag. Känns lite som 56k modem tiden.
av Fattiglapp
#1451662
Ja det är tyvärr då jag upplever det hittills. Kan inte förstå varför heller. Och någon lösning får man väl se sig om i stjärnorna efter, all kraft går väl till Google nu.
Tyvärr är ju Carplay sådär också, utnyttjar skärmen dåligt.
Användarvisningsbild
av sewen
#1507600
Spotify krånglar allt som oftast för mig. Vill inte ansluta. Förslag på vad man kan göra?
Delar internet från mobilen men den är ansluten och spotify via blåtand funkar bra.

Vet ej om fler haft detta men höjdjusteringsm[…]

Candid connections: Platform for casual relationsh[…]

Den heter startspärr ibland också. Sitt[…]

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev därf[…]