Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av perhall
#1439489
Var i hela fridens namn kan man hitta en vettig lista med standardutrustning för nya XC60?

När jag köpte min trodde jag soltak var extra men det var std på laddhybriden, vilket inte stod nånstans.

Vill inte råka ut för samma sak igen...
av UnleashFusion
#1439490
perhall skrev: sön 04 apr 2021, 20:54 Var i hela fridens namn kan man hitta en vettig lista med standardutrustning för nya XC60?

När jag köpte min trodde jag soltak var extra men det var std på laddhybriden, vilket inte stod nånstans.

Vill inte råka ut för samma sak igen...
Vilken årsmodell snackar vi om? MY18, 19, 20, 21?
av Lockis
#1439491
perhall skrev: sön 04 apr 2021, 20:54 Var i hela fridens namn kan man hitta en vettig lista med standardutrustning för nya XC60?

När jag köpte min trodde jag soltak var extra men det var std på laddhybriden, vilket inte stod nånstans.

Vill inte råka ut för samma sak igen...
Om du tar en titt på ditt affärsförslag står det garanterat med där.
av perhall
#1439494
Tänker en ny som man beställer idag.

Jag har inget affärsförslag och tycker inte jag ska behöva fixa ett för att få en lista över standardutrustning.

Finns ingen vettig lista på volvocars.se
av UnleashFusion
#1439497
perhall skrev: sön 04 apr 2021, 20:59 Tänker en ny som man beställer idag.

Jag har inget affärsförslag och tycker inte jag ska behöva fixa ett för att få en lista över standardutrustning.

Finns ingen vettig lista på volvocars.se
här är en lista från MY19 - : https://assets.volvocars.com/se/~/media ... 20-%20MY19

"PÅ T8 TWIN ENGINE ÄR DESSUTOM FÖLJANDE STANDARD:
AQS, Baksätesvärme, Programmerbar bränslevärmare, Rattvärme, Spolarmunstycken – eluppvärmda, Volvo on Call
med Wi-Fi Hotspot, Digital förardisplay 12,3", Domkraft, Drive Mode Settings, Laddkabel 10A – 4,5m, Panoramatak
– elmanövrerat, Subwoofer, Växelväljare Orrefors-kristall.
"

Jag förmodar att varje ny modellår så kommer det vara ungefär samma för hybridbilarna som är standard^

en sak är säker.. jag ogillar den nya designen på Volvocars.. Förr kunde man se VAD man fick under "standardutrustning".. men idag är det nästan helt omöjligt att se OM man inte har affärsförslag..
av perhall
#1439507
Jag tycker exakt likadant, man vill ju veta vad som ingår. nu får man kolla över listan från MY19 + gissa med hjälp av nya lagerbilar på blocket/wayke...
av Lockis
#1439524
Jag fick fråga efter listan när jag skulle beställa min bil.
V90-fälgar på V60

Är det med 255/35-20 ? Har själv en v6[…]

Sökte runt och hittade det här, efter li[…]

Fjädermellsnlägg

Någon som provat gummi fjädertallrik om[…]

Tackar