Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Derank
#1434446
jo, jag vill veta slutpriset, rabatten är ointressant som sagt. här är min spec
Bilagor
xc60.PNG
xc60.PNG (25.34 KiB) Visad 454 gånger
Användarvisningsbild
av Derank
#1434448
sedan är företagsvatalen ochså ointressant för mig som privatperson, jag vill veta ungefär vart jag ligger bara, så endast privatköp är intressanta.
av Niclas
#1434469
Derank skrev:sedan är företagsvatalen ochså ointressant för mig som privatperson, jag vill veta ungefär vart jag ligger bara, så endast privatköp är intressanta.
Jag gick igenom samma för ett tag sedan. Jag har 36k lägre på den vänstra kolumnen men 56k lägre till höger. Privatköp här också, så du borde kunna få bättre :)
Användarvisningsbild
av Derank
#1434500
Tack. Misstänkte att det var ett uselt pris jag fått som vanligt därinifrån, var köpte du din om man får fråga?
av Hink84
#1434515
Volvordesign89 skrev: mån 08 mar 2021, 15:37
Hink84 skrev:Sista som överger en är hoppet, men det finns ingen chans att äldre bilar uppdateras till andoid-systemet misstänker jag? Det hade varit en grymt välkommen nyhet isåfall :)
Jag både tror och hoppas på en uppdatering, kan klart betala ett par tusen för en sådan uppdatering. Tittar man historiskt så har Volvo låtit sina infotainmentsystem uppdaterats mot en kostnad, tänker på sensus 2.0. Sen huruvida processorn i bilarna kommer klara android auto utan hårdvaruuppgradering eller inte kommer bara vara rena spekulationer. Jag TROR, i bästa fall hoppas att det är fullt möjligt!

Skickat från min M2007J3SG via Tapatalk
Jag är också beredd att betala för android auto i bilen :-) Google assistant går inte att jämföra med sensus tyvärr
av Lockis
#1434567
Att notera är också att det just nu finns kampanj på r-design och inscription. Därför blir rabatten högre på bilen.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1434581
poseidon skrev: tis 09 mar 2021, 08:17 Här är min My21
Inte som privatköp utan koppling till Volvo?
Närmare 20% på bil och 17 på tillbehör är svårslaget om så är fallet...

Det är heller inte alltför ovanligt att […]

Bakfjädrar.

Kolla Skandix i Tyskland också, sök p&a[…]

Ser ut att komma från det lilla hålet […]

Din LMM (MAF) är bytt och den är fel ti[…]