Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Niclas
#1433822
pergrein skrev: fre 05 mar 2021, 10:27
Qualia skrev: fre 05 mar 2021, 10:06 Tror nog S/V60 MY 22 kommer få android med..
Hur mycket ändring på plåten lär vi få veta snart..
Har de gömt alla avgas rörens på alla my22 på s/v90 och Xc60??
Ja nu är man tillbaka med att dom inte ska synas igen. Man får vara glad att Volvo inte gör som bl.a Audi och Mercedes med att efterlikna avgasrör men är bara plast i dom. Ser så billigt ut.

S/V60 lär ju tappa dom till faceliftet my23.

Mvh
Per
Japp, det verkar som att de faceliftade bilarna händer det mer med. För kollar man på XC90 i den internationella konfigureratorn så har avgasrören också försvunnit där.
av PowerPulse
#1433885
Oh nej mindre och mindre skandinavisk touch. Inget sug alls att införskaffa en faceliftad infann sig. Utseendeförändringarna ser i mitt tycke helt bedrövliga ut.
Användarvisningsbild
av poseidon
#1433895
Slasse skrev: fre 05 mar 2021, 08:55
Niclas skrev:V60 verkar inte heller få nya Androidsystem, dessutom känns det som att det går att bygga V60 på "Bygg din Volvo" nu :-)
Jo, enligt Youtube så verkar det komma:
Kunde de filma bilen mindre? Varför reklam för allt annat UTOM hur bilen ser ut?
Användarvisningsbild
av Derank
#1434077
sådärja, nu sket det sig ju med löftet att man inte skulle byta bil på några år.......blir som när faceliften av gamla xc60 kom 2014, då var det kört, en sån måste jag ha.

Den här ser ju betydligt bättre ut,
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1434083
Vad är egentligen skillnaden förutom lite annan stötdämpare fram och bak, dolda avgasrör och Google?
Jag menar, VOC är ju knappast en nyhet...
Har den ens fått exempelvis andra blinkers som V90?
Användarvisningsbild
av Derank
#1434084
ibland behövs det inte så mycket, jag tycke själv tex att xc60 upp till 2013 var apful, sedan kom faceliften 2014 och då bestämde jag direkt att en sådan skulle jag ha-

Likaså V70 upp till 2011, inredningen var bara för gräsligt, sedan 2012 med faceliften bestämde jag, en sådan ska jag ha.
av pergrein
#1434103
Tycker också den blev snyggare med faceliftet. Den blev lite mer rå/arg, speciellt R-design...

Mvh
Per
av pergrein
#1434143
Du har ju en film på första sidan några inlägg ner. Har du sett den eller menar du att du inte ser skillnaden på dom bilderna?

Mvh
Per
XC - Rear axle sensor

Finns en HF,och en HB,endast för höjdjus[…]

"Ringen" är inbyggd i lagret!!

S60-03 oljud från framvagn

Lyft upp bilen, snurra hjulet med en hand på[…]

I nästa nr. av Vi Bilägare, 1 maj -24 nr[…]