Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av HitTheRoadJack
#1428473
Låter konstigt - inled en dialog med affären! Oftast svarar de påföljande dag. Normalt är de mycket välvilliga och lägger ned ärendet vid en bra förklaring. Kan det vara så din ursprungliga betalning misslyckades och därför kommer ett krav?
av djelo
#1428769
Ja, der verkar konstigt . Har använt ali i säkert 10 år snart utan några problem, spenderat många många tusen på varor, ibland riktigt bra, ibland inte så bra, oftast fått pengarna tillbaka då jag klagat eller ny vara. Dock så flyttade jag från Sverige strax efter att kina avgiften infördes..här i Japan är det aldrig någon moms eller tullavgifter :)
av Hink84
#1429321
Det är skit bakom spakarna :-) betalkravet gällde en vara som låg i kundkorgen och behövde betalas för att den skulle skickas. Varan jag betalat är i Sverige sedan 27e Jan, men har legat där sen dess, borde komma någon info från postnord snart hoppas jag, kanske väldigt många paket som ska kontrolleras? Men jag hoppas jag får den snart då jag är nyfiken på hur den fungerar.
Varan som skulle betalas hade samma siffror i början och slutet av ordernummret, det var därför jag misstog den och varan som hade skickats.
Användarvisningsbild
av HitTheRoadJack
#1429339
Gott att höra det ordnade sig. En erfarenhet om SCAM e-post fick jag i veckan var av att jag skickat ett paket med DHL Express, så fort DHL registrerade ett misslyckat leveransförsök kom ett meddelande om att betala extra 1:99$ - vilket är en bluff. Mottagaren hämtad ut mitt skickade paket på ett ombud.
IMG_1327.png
IMG_1327.png (52.42 KiB) Visad 365 gånger

Vet ej om fler haft detta men höjdjusteringsm[…]

Candid connections: Platform for casual relationsh[…]

Den heter startspärr ibland också. Sitt[…]

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev därf[…]