Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1403414
Har samma problem med Körjournalen. Märkte det idag. Testade avaktivera/aktivera körjournalen, starta om mobilen och testade avinstallera/installera om VOC-appen men det funkar iaf inte. Det ser också ut som det saknas en rad under Hemknappen i VOC. Tror det brukar stå: "Senaste resa" eller körsträcka eller nåt.
#1403475
Upplever samma problem. Hade bilen på service igår och trodde (givetvis) att verkstaden hade strulat till det med körjournalen, men det verka ju inte vara så ...
#1403685
Samma sak här, V40 MY18. Appen i Samsung Galaxy S10 och Samsung Galaxy Tab S2 kan inte ladda körjournalen och raden saknas på startsidan i appen. Appen i Windows 10 visar körjournalen och där finns också raden på startsidan, men den har inga uppdateringar efter 9/9. Nästa körtillfälle var 16/9, så däremellan verkar det ha hänt något. Websidan fungerar som den ska och där kommer jag åt alla data. Har provat i Galaxy S10 att logga ut och in igen, radera alla appdata samt att ominstallera appen, men utan resultat. Allt annat utom just körjournalen verkar fungera i apparna.
#1403763
Ny är jag bara en hobby programmerare men hur kan de ha sådana problem med appen, kan ju inte vara det mest avancerade att koda
Bakfjädrar.

Bil och modell: V70 2.5FT 2009 Nivomat. Jag uppt&[…]

Hej allesammans, har en Volvo V70 från 2016 […]

Jag ska byta kamrem på min v70 05. När […]

Associationsleken, är ni med? ;-P

Laser (i moderna fibernät.)