Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1401508
Jag är nog korkad men det står ju att led markbelysning är tillval. Har du gjort det tillvalet då?


” För extra bekvämlighet finns tillvalet LED-markbelysning under dörrarna”

Sen är det ju en gåta ändå om det bara är stora hål och inga täcklock eller liknande.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1401509
Snälla, snälla nån!!! Läs hela meningar annars tappas hela sammanhanget. För att kommentera måste man ju ha läst tråden.

"Lackfärgade dörrhandtag med belysning
De karossfärgade dörrhandtagen med markbelysning lyser upp området nedanför dörrhandtagen och inger en välkomnande känsla när du närmar dig bilen i mörker. Markbelysningen aktiveras när du låser upp din bil med fjärrkontrollen. För extra bekvämlighet finns tillvalet LED-markbelysning under dörrarna, som lyser upp området under den öppna dörren. Ingår i nyckellöst låsningssystem

Nu orkar jag inte klargöra fler ggr.
#1401514
Säljaren vet sedan länge. Mailkrigar med verkstad och Volvos kundtjänst men dessa hänvisar till varandra om och om igen. Känns helt sjukt. Håller på att söka lite vägar högre upp i organisationerna.
Vi pratar alltså fyra små ledlampor och lite kablage.
Förvisso ett visst jobb att demontera fyra dörrsidor men återigen, helt sjukt att de orkar tramsa med detta.

Bifogar återigen länk med tomt svammel:
https://www.media.volvocars.com/se/sv-s ... and-values
#1401530
Vad har trådskaparen för utrustningsnivå på bilen enligt bygg din bil appen är det endast Inscription o R-design som har det paketet som kallas stämningsbelysning där instegsljus ingår som lampan under dörren kallas.
Bygger man en momentum finns inte stämningsbelysning som alternativ kolla i bygg appen under Interiör-styling- där saknas övrigt på momentum men finns till Inscription/R-design
#1401533
s6025t skrev: lör 12 sep 2020, 08:19 Vad har trådskaparen för utrustningsnivå på bilen enligt bygg din bil appen är det endast Inscription o R-design som har det paketet som kallas stämningsbelysning där instegsljus ingår som lampan under dörren kallas.
Bygger man en momentum finns inte stämningsbelysning som alternativ kolla i bygg appen under Interiör-styling- där saknas övrigt på momentum men finns till Inscription/R-design
Markbelysningen är inte en del av stämningsbelysning. Min är Momentum advanced. Har kollat motsvarande bilar hos handlare där denna belysning finns.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Jag gjorde en kontroll av AC på precis samma[…]

Hade min V70 på verkstaden idag och fick e[…]

Uppföljning mjukvara 2024

Jag fick ner version 3.0.3 till min bil idag. Ska […]

Minirecension av kina DICE

Jag kör med VIDA med denna kabeln - 256kr ink[…]