Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1400708
En gammal men bra beskrivning av BMW - Big Money Wasted- inte helt utan grunder..... ;-)
#1400749
Kanske det men ett viktigt skäl för mig var att jag vill se och känna att det utvecklats något i den nya bilen jämfört med den gamla.
Där tycker jag inte Volvo levererar, instrumenteringen ser lika ut i den 3 år gamla V90 CC som i de nya Volvos jag testade innan beslutet blev till BMW fördel.

Bara en sån sak trådlös uppkoppling av Apple Car play och möjlighet till att ha två mobiler anslutna samtidigt.
Spotify startar upp direkt utan fördröjning.

Kanske nyhetens behag men än så länge saknar jag inte diesel Volvon.
#1400771
Baader Meinhof Wagen? Kärt barn har många namn :) För min del gillar jag inte BMWs inredning. Men allt är ju en smakfråga. Tror att BMWs hybrider är riktigt bra. Om det är något som BMW kan så är det motorer.
#1400821
Det skriver jag under på, växellådor o motorer i BMWs nyare bilar är väldigt...smutt...bra alltså.
#1400997
Hur är X3:ans AWD på hybriden? Jag har endast kört en X5 plugin hybrid för ett par år sedan och den fyrhjulsdriften var inte bra (el på bakaxeln) på vintern. Den var väldigt villiga att slänga ut bakvagnen en bra bit innan antisladden fångade upp den. Den XC60 T8 jag har nu är betydligt stabilare.

Superkort klipp men så här ser det ut f[…]

Hamnat i världens undergång. Ullared en[…]

@White , Så länge är det faktist […]

@White , Det är tillfredsställande ;-)[…]