Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av DavidBlomqvist
#1396915
calkenneth skrev:
DavidBlomqvist skrev: ons 12 aug 2020, 17:11 Hämtade bilen förra måndagen och är redan uppe i 278kr :D

Duktig! Kör du ofta och korta sträckor för det mesta?
Ja jag laddar bilen 2ggr om dagen, på jobbet och hemma. Sedan blev det rätt mycket små nöjes turer första vecka med massa laddning som resultat :)
PS. uppe i 368kr nu ;-)
av calkenneth
#1396977
DavidBlomqvist skrev: mån 17 aug 2020, 21:02 Ja jag laddar bilen 2ggr om dagen, på jobbet och hemma. Sedan blev det rätt mycket små nöjes turer första vecka med massa laddning som resultat :)
PS. uppe i 368kr nu ;-)
Jag har bara 79 kr så länge. Vi använder inte bilen särskilt mycket i storstaden så det kan förklara en hel del. Det har blivit en sorts spel för mig att köra så effektiv jag kan för att minska förbrukning av bensin. Hittar du laddstolpe utan problem medan ni är ute på tur?

Jag laddade bilen ganska mycket de första två veckor men då erbjudandet startade igång efter det har den delen inte räknats in :-(
av DavidBlomqvist
#1396982
calkenneth skrev:
DavidBlomqvist skrev: mån 17 aug 2020, 21:02 Ja jag laddar bilen 2ggr om dagen, på jobbet och hemma. Sedan blev det rätt mycket små nöjes turer första vecka med massa laddning som resultat :)
PS. uppe i 368kr nu ;-)
Jag har bara 79 kr så länge. Vi använder inte bilen särskilt mycket i storstaden så det kan förklara en hel del. Det har blivit en sorts spel för mig att köra så effektiv jag kan för att minska förbrukning av bensin. Hittar du laddstolpe utan problem medan ni är ute på tur?

Jag laddade bilen ganska mycket de första två veckor men då erbjudandet startade igång efter det har den delen inte räknats in :-(
Jag brukar aldrig ha problem med att hitta en stolpe där man betalar vanlig p-taxa och kan ladda bilen (Stockholm, Uppsala) sedan finns ju alla fria laddplatser som IKEA och dylikt :D Men allt som oftast jaddar jag bara hemma och på jobbet :)
Storlek på Skivor/bromsar?

Har beställt via reg.nr. en tidigare gå[…]

Nu hittade en polare till mig en tysk åter[…]

S80 T6 AWD -08

ar en S80 awd v8 -07 med dynaudio. Kan du vara […]

@Officefb , Enklast är väl att köp[…]