Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av js1
#1394226
Det stämmer, sitter man i bilen och den är aktiv sparas samtliga adresser. Måste ju vara en bugg?

Edit, har skickat en felrapport till Volvo. Får se vad svaret blir. - Återkommer.
Användarvisningsbild
av Funk
#1394412
js1 skrev:Det stämmer, sitter man i bilen och den är aktiv sparas samtliga adresser. Måste ju vara en bugg?

Edit, har skickat en felrapport till Volvo. Får se vad svaret blir. - Återkommer.
Om det är en bugg så är det troligen Volvos äldsta, då det "alltid" varit så... :-)

/Thomas
Användarvisningsbild
av js1
#1394417
Det är ju helt kass :bored:
Användarvisningsbild
av js1
#1394419
Men man kanske kan fjärrstarta bilen, skicka över sina adresser och stänga av den igen.
Det verkar ju miljövänligt :nerd:
Användarvisningsbild
av js1
#1394512
Fick svar från Volvo:

Hej Jörgen,

Tack för ditt mail.

När bilen är avstängt så blir den väldigt begränsad för att spara batteri.
Detta gör att bilen inte använder minnet fullt ut och kan därför inte lagra alla resor som den gör när den är påslagen.

Men detta är definitivt en bra feedback för oss som vi kommer skicka det vidare till utvecklarna om att förbättra våra tjänster.

Om du har fler frågor är du välkommen att höra av dig.


Med vänliga hälsningar,
av Primus
#1394521
Vilken mejladress använde du för att kontakta dem? Det här är en gammal synd på Volvo som gör funktionen ganska värdelös. Om jag bara ska till en adress kan jag gärna knappa in den i bilen. Men om man sitter och planerar en resa vore det trevligt att kunna skicka över flera destinationer.
av Primus
#1394547
js1 skrev: mån 03 aug 2020, 18:53 Under support/kontakta oss hittade denna adress:
[email protected]
Då ska jag också mejla dem. Blir det en tredje tror de att det är en folkstorm.. :-D

Jeg er nok ganske sikker på at jeg bare er o[…]

Bakfjädrar.

Ja du, det är inte lätt att veta nä[…]

Om det tagit tio år innan det finns för[…]

Beror på hur stor tjejen är... Hon l&au[…]