Skillnader mellan ICE och Plug-in (Recharge) modellerna
Postat: ons 01 jul 2020, 12:19
Hej,
Tyvärr finns det negativa skillnader mellan ICE och Plug-in (Recharge) modellerna i Volvos line up.
Jag har förstått att alla Recharge modellerna (Iaf XC60 & V90) inte har möjligheten till 4-zons klimatanläggning p.g.a. platsbrist i kardantunneln. Något som jag tycker är en stor nackdel om man som jag åker med barn i bilen (både vintertid och sommartid.
En annan skillnad är att det i Bygga Bil-konfiguratorn inte går att lägga till Skyddsgaller i stål eller Skyddsnät i nylon på MY21 av XC60 T6/T8 (Recharge). Jag menar lastskyddet mellan övre delen på bakre sätesraden och taket.
Är det någon som vet om det är fel i konfiguratorn eller om Volvo t.ex. dragit kablar upp genom C-stolpen som gör att man inte kan använda takfästerna?
Tyvärr finns det negativa skillnader mellan ICE och Plug-in (Recharge) modellerna i Volvos line up.
Jag har förstått att alla Recharge modellerna (Iaf XC60 & V90) inte har möjligheten till 4-zons klimatanläggning p.g.a. platsbrist i kardantunneln. Något som jag tycker är en stor nackdel om man som jag åker med barn i bilen (både vintertid och sommartid.
En annan skillnad är att det i Bygga Bil-konfiguratorn inte går att lägga till Skyddsgaller i stål eller Skyddsnät i nylon på MY21 av XC60 T6/T8 (Recharge). Jag menar lastskyddet mellan övre delen på bakre sätesraden och taket.
Är det någon som vet om det är fel i konfiguratorn eller om Volvo t.ex. dragit kablar upp genom C-stolpen som gör att man inte kan använda takfästerna?