Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lövet
#1402464
valln skrev:Jag har en 8-stegs automat.
Är det låsning (lock-up) på växel 7 och 8?
Spontant, på fler växlar än så
av Lövet
#1405390
Passar utmärkt på den bilen!
av valln
#1426792
Före jul blev det felindikering på fotgängarskydd.
Jag besökte Volvoverkstaden och det visade sig vare en kontakt i främre kofångaren som var lös.

Enligt kundmottagaren var det ett ytterst ovanligt fel.
av dabman
#1435842
Extra-sim?
Kolla om internetsymbolen globen syns på skärmen uppe till vänster, då är den uppkopplad.

Du fick ett telenorbrev, registrera numret på telenor så ser du status på koret och kan ladda det med mer data om så behövs.

Jag tror kortet gällde i 6 månader (eller tills 5GB är slut) när jag fick det och efter det behövde det laddas igen.
#1444040
Vet inte om det verkligen är en konkurrent till CC, däremot till vanliga V60. 16cm på ID4 markfrigång enligt det jag hittat på nätet? Jag var inne på att köpa Skoda Enyaq, tyvärr ställde Corona till det för produktionsstarten och det hade inte varit möjligt att få hem den innan årsskiftet.
Läste en artikel, tror det var en seriös artikel men kommer inte ihåg vart jag läste den. Enligt artikeln går utvecklingen av batterierna så snabbt nu att elbilarna runt 2023-2024 kommer kosta ungefär som motsvarande fossilbil.
Håller tummarna för att elnätet och elförsörjningen (om priserna sjunker så mycket) anpassas till det kommande behovet.
Brainys V60

Hej. Ni som känner mig från för[…]

Vi som beställt nya XC60

När beställde du? Jag lade f&o[…]

Bakfjädrar.

För min del är det lite värre. R-[…]

Alla AC-system läcker. Ofta kan det dr&oum[…]