Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av koln
#1383380
Som topicen, en kollega som beställde sin V60 1 månad efter min fick en uppdaterad app idag där det ska börja komma status hur många KWh han har laddat för att sedan få tillbaka pengar, jag har inte fått denna uppdatering.
Har någon annan här fått denna uppdatering?
Det har ju med att man ska få tillbaka pengar för det man har laddat.
Men jag beställde min bil i september och detta Erbjudande kom i oktober så är rädd att jag missar det men min Volvohandlare sa att jag skulle få det.
Vi får se.
Men om någon annan av er har fått detta, när beställde ni?
Det är under fliken Bil som man ser detta.
#1383400
Var det inte en drive från Volvo att dom skulle stå för laddning.
#1393162
Hej, jag tog emot min bil den 24:e juli; den var en lagerbil.
Jag har den senaste versionen av Volvo On Call men ser inte heller något om erbjudandet. Däremot ser jag hur mycket jag körde med el eller bensin.

@koln: löste du det med Volvo?
av koln
#1393285
Jag kan troligtvis ha beställt min bil en månad för tidigt, jag har inte fått upp återbetalningsbelopp. jag har fått upp det som du skrev om att jag kan se hur många % jag har kört på el kontra bränsle
#1393343
koln skrev:Erbjudandet gällde väll fram tills i september så du borde ju vara berettigad det
Ja det hoppas jag men det har inte kommit till min app än och jag vet inte varför. Det bör inte spela roll när ÅF beställde bilen, eller?

Har kontaktat Volvo kundtjänst som försöker reda ut sitsen.

Till och med här börjar det bli lite v&a[…]

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]

Söker köpråd - XC90 V8

Gamla xc90is kan bli riktigt dyra att hålla […]

Om du bara vill fixa snabbt. Så polera med[…]