Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Favazza
#1376693
Jag var inne och skulle kalibrera däcken efter byte, och var då inne i en annan meny som heter förarprofiler.
Där fanns 3-4 alternativ + en som heter Gäst, som den också stod vald på.

Jag gjorde inget, men nu när jag startar bilen kommer ordet Gäst upp i centerdisplayen en stund, för att sedan försvinna.
Ingen stor grej, men kan man få bort det? Inte haft det tidigare...
Användarvisningsbild
av leiwi
#1376707
Lägg in dej själv som en profil koppla din nyckel till den , så ställer bilen in sig efter dina val vad gäller säte backspeglar mm
titta i instruktionsboken hur du gör :-)
av Favazza
#1376839
leiwi skrev:Lägg in dej själv som en profil koppla din nyckel till den , så ställer bilen in sig efter dina val vad gäller säte backspeglar mm
titta i instruktionsboken hur du gör :-)
Det vet jag, men just det här att det kommer upp en blänkare när man startar bilen?! Det har det inte gjort innan.
Lägger jag in mig själv så måste jag göra om de flesta inställningarna och eftersom jag kör den till 99% så känns det inte prio :)
Användarvisningsbild
av leiwi
#1376841
Ok jag förstår , men antagligen har du inte uppmärksammat det tidigare eller så har du fått en uppdatering som rättat till ett fel som funnits
av Favazza
#1376849
leiwi skrev:Ok jag förstår , men antagligen har du inte uppmärksammat det tidigare eller så har du fått en uppdatering som rättat till ett fel som funnits
Så det händer dig också att det blinkar till så uppe i displayen precis vid start?
Leasing bildäck

https://www.gp.se/livsstil/varldens-gang/var-gener[…]

Jag förstår, en del saker går j[…]

Jag lägger på skatten också i kal[…]

Vi som beställt nya XC60

Om du kör den på 0,65-0,7 med tomt batt[…]