- ons 22 apr 2020, 11:22
Hej, jag står i gropen för att köpa en ny bil, eller rättare sagt lätt begagnad v60. Men jag kan inte riktigt bestämma mig för vad för motor jag ska ta, d4 finns ju det ett stort utbud av, problemet är att jag kör en del kortare turer och såldes är nog inte diesel optimalt för mig. Så en t4 eller t5a är det jag funderar på, har tänkt att ha bilen i många många år framöver, vad anser ni?
Sedan utrustning, stolar i pro /inscription ser ju väldigt sköna ut men de sticker iväg i pris, hur tycker ni som har de vanliga stolarna eller de dyrare med justerbart lårstöd, som då kört ett par mil med dem.
Sedan är ju givetvis teknikpaket,värmare.akustikrutor osv det jag vill ha. När kom heads-up displayen till v60 och är den standard i något paket?
Tack för svar :)
Sedan utrustning, stolar i pro /inscription ser ju väldigt sköna ut men de sticker iväg i pris, hur tycker ni som har de vanliga stolarna eller de dyrare med justerbart lårstöd, som då kört ett par mil med dem.
Sedan är ju givetvis teknikpaket,värmare.akustikrutor osv det jag vill ha. När kom heads-up displayen till v60 och är den standard i något paket?
Tack för svar :)