Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av v60Haer
#1372154
Hej, när jag köpte bilen, var en basserice gjord. DVS 17302.
Det enda som skiljer Anpassad Basservice och Basservice är kupefilteret mer eller mindre.

Men det som stör mig är att protokollet ser ut enligt följande. Dvs det står 17301 "Vilket är Anpassad Basservice".
men jag bad om braBil att dra ut alla detaljer, som jag fick, då ser man att det är en 17302 gjord.
Samt att man ser i protokollet att kupé filter är bytt. Men borde det inte stå 17302.

Men då till min fråga, kan ni dela med er hur erat protokoll ser ut, mest nyfiken på hur det ska se ut.
Jag är otroligt nöjd med servicen och bemötande av braBil, detta är mer en detalj som stör mig.
Serviceprotokoll.jpeg
Serviceprotokoll.jpeg (105.75 KiB) Visad 929 gånger
#1372171
v60Haer skrev: mån 30 mar 2020, 12:00 Hej, när jag köpte bilen, var en basserice gjord. DVS 17302.
Det enda som skiljer Anpassad Basservice och Basservice är kupefilteret mer eller mindre.

Men det som stör mig är att protokollet ser ut enligt följande. Dvs det står 17301 "Vilket är Anpassad Basservice".
men jag bad om braBil att dra ut alla detaljer, som jag fick, då ser man att det är en 17302 gjord.
Samt att man ser i protokollet att kupé filter är bytt. Men borde det inte stå 17302.

Men då till min fråga, kan ni dela med er hur erat protokoll ser ut, mest nyfiken på hur det ska se ut.
Jag är otroligt nöjd med servicen och bemötande av braBil, detta är mer en detalj som stör mig.

Serviceprotokoll.jpeg
Vi har samma ÅF. Jag har min i Kungsängen, är du nöjd?

Det fanns en tråd där Protokollet fanns med (Volvos)

Hej! Vill ha tips på billig och bra Bilverks[…]

S/V60 Polestar utan taklucka

Man ska inte förakta 4an. Är ju rappare[…]

Fick samma svar från Volvo Sverige. B[…]

Hej på er, Jag har fått den kär[…]