- sön 22 mar 2020, 16:00
#1370958
Jag vet inte...ni får rätta mig om jag har fel, men...bygger man inte klart så många MY20 som möjligt, sen efter stoppet, innan man går över till MY21. Det jag menar är att med så många MY20 som blir försenade så lär väl produktionsstarten av MY21 också bli försenad. Jag har svårt att tro att man under rådande omständigheter bara kliver över till MY21 som brukligt bara för att det är den eller den veckan man alltid gör det. Skulle ju kunna bli många ordrar som måste ändras eller hävas i så fall. Sen är det är ju svårt att bygga MY20 när man väl ställt om maskiner och robotar men till dess så flyttar man väl bara fram det. Blir ju billigare och lättare att MY21 bilar blir försenade än att ändra/häva ordrar på MY20. Eller?...jag bara tror och tycker. Någon som verkligen vet får gärna rätta mig.
V90CC D4 AWD Advanced Edition III MY20
62- AMAZON 121 B18 Svart. Inköpt ny 1962 av min morfar. Fortf. som ny.
(Beställt XC60 T6 Recharge Plus Dark MY23)
62- AMAZON 121 B18 Svart. Inköpt ny 1962 av min morfar. Fortf. som ny.
(Beställt XC60 T6 Recharge Plus Dark MY23)