Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Leif55
#1365823
Petzzon skrev: fre 21 feb 2020, 13:38
Leif55 skrev:Nu är xc60 MY21 också byggbar, något dyrare än min beställda my20, men ”bara” ca:10.000. Några nyheter finns med, bl.a. integrerade rundning boards som tillval. Utblåsen är kvar iafBild


För mig ser det fortfarande ut som det är MY 20
Om du går in via redan byggd bil då blir det ”gamla” (my20) versionen men om du går in via byggdinbil så får iaf jag upp nya paket etc. running board ligger under style kit/övrigt
av Petzzon
#1365826
Leif55 skrev:
Petzzon skrev: fre 21 feb 2020, 13:38
Leif55 skrev:Nu är xc60 MY21 också byggbar, något dyrare än min beställda my20, men ”bara” ca:10.000. Några nyheter finns med, bl.a. integrerade rundning boards som tillval. Utblåsen är kvar iafBild


För mig ser det fortfarande ut som det är MY 20
Om du går in via redan byggd bil då blir det ”gamla” (my20) versionen men om du går in via byggdinbil så får iaf jag upp nya paket etc. running board ligger under style kit/övrigt
Konstigt! Bygger ny bil. Men ser inga nya paket inte heller T6 TE dessutom gamla bilder.
av PowerPulse
#1365867
Växelpaddlarna ej längre tillgängliga.... sänkt toppfart till 180... vad blir nästa steg, max 18” fälgstorlek?
av Mikaels80
#1366627
Jag skulle fått betala drygt 38000:- mer ifall jag hade väntat och beställt MY21 istället, då hade jag dock fått uppdaterade B&W & luftjoniseringen i klimatpaketet samt svart ram runt grillen :-)
av PowerPulse
#1366635
Mikaels80 skrev: tis 25 feb 2020, 11:37 Nu är MY21 XC60 byggbar i bygg din Volvo
Trista förändringar, prägling i stolarna med Inscription alt R-design borta. Sportratt ej valbar till Inscription, växelpaddlar borta, r-design emblem borta, vanligt läder borta till R-design, finns säkert mer jag missat. Och sen fartbegränsning till 180 som grädde på moset.
Låg motivation att byta min härliga D5:a just nu! :-)
av DLu
#1366674
Stämmer förmånsvärdet som står på sidan?
Jag satte ihop en bil och la en beställning för ett par veckor sedan, vill minnas att förmånsvärdet då var ca 1900.

Nu när jag sätter ihop en likvärdig med det nya namnet Inscription Recharge landar det på ca 2700. Ganska stor skillnad
av Ezz
#1366698
PowerPulse skrev:
Mikaels80 skrev: tis 25 feb 2020, 11:37 Nu är MY21 XC60 byggbar i bygg din Volvo
Trista förändringar, prägling i stolarna med Inscription alt R-design borta. Sportratt ej valbar till Inscription, växelpaddlar borta, r-design emblem borta, vanligt läder borta till R-design, finns säkert mer jag missat. Och sen fartbegränsning till 180 som grädde på moset.
Låg motivation att byta min härliga D5:a just nu! :-)
Håller med, finns faktiskt inget positivt förutom den svarta ramen (som ändå folieras då emblemet fortfarande är silver), men hur som - HK-ljudet finns inte heller kvar, standard eller B&W...
av Lövet
#1366702
DLu skrev:Stämmer förmånsvärdet som står på sidan?
Jag satte ihop en bil och la en beställning för ett par veckor sedan, vill minnas att förmånsvärdet då var ca 1900.

Nu när jag sätter ihop en likvärdig med det nya namnet Inscription Recharge landar det på ca 2700. Ganska stor skillnad
Inte säkert att det riktiga förmånsvärdet är anmält till skatteverket än. Kolla direkt på skatteverket.se istället för på Volvos sida.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12

Polering sedan 2k lack EX: LÄNK-->https:/[…]

Felmeddelande på antisladd

Kan vara givare,krans, hjullager eller styrvinkelg[…]

Weber 32dir på en b20

Hr inte siffrorna i huvudet men någonstans s[…]

Byta Mätarhus v70 2005

OBD-tuning brukar skicka tillbaka mätarhusen […]