Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Car
#1359523
I Sensus finns ju Spotify. Så jag antar att det bara är att första gången i Sensus-Spotify skriva in användarnamn och lösenord och sen bara att lyssna på sina favoritlåtar? Men det låter för enkelt, och om något låter för enkelt då finns alltid nåt krux. Så vad är haken?
av LazerHawke
#1359527
Du loggar in i Spotify appen i bilen sen funkar det som vanligt den spelar på när du startar bilen
av Truckdoktor
#1359533
Jag tror det bara var nåt med en säkerhetskod du hämtar på din spotify-webbprofil för att koppla upp första gången. Sen hörde jag nåt om att det bara funkar med spotify premiummedlemskap, men det vet andra bättre kanske

Skickat från min SM-G965F via Tapatalk

av fkullberg
#1359535
Bara till att logga in? Rätt oklart att starta en tråd om detta.
av LazerHawke
#1359547
Spotify synkar kontot i ex mobilen då du loggat in med samma användarnamn o lösenord du får upp samma listor etc
av Car
#1359637
Nu har ju jag Spotify premium tror jag det heter, betalar iaf 99kr/mån. Men funkar det alltså så att det i Sensus dyker upp mina egna listor efter att jag loggat in, men att det är mitt mobilabonnemang som fortsatt "betalar" för uppkopplingen/låtspelandet genom Sensus? Och då betyder väl det i sin tur att jag måste ha på min mobil för att det hela ska funka, eller?
Användarvisningsbild
av sura56
#1359638
Car skrev: sön 19 jan 2020, 11:52 Nu har ju jag Spotify premium tror jag det heter, betalar iaf 99kr/mån. Men funkar det alltså så att det i Sensus dyker upp mina egna listor efter att jag loggat in, men att det är mitt mobilabonnemang som fortsatt "betalar" för uppkopplingen/låtspelandet genom Sensus? Och då betyder väl det i sin tur att jag måste ha på min mobil för att det hela ska funka, eller?
Du måste ha ett simkort sitta i bilens "hållare" för att köra Spotify från Sensus
av Lockis
#1359640
sura56 skrev: sön 19 jan 2020, 12:06
Car skrev: sön 19 jan 2020, 11:52 Nu har ju jag Spotify premium tror jag det heter, betalar iaf 99kr/mån. Men funkar det alltså så att det i Sensus dyker upp mina egna listor efter att jag loggat in, men att det är mitt mobilabonnemang som fortsatt "betalar" för uppkopplingen/låtspelandet genom Sensus? Och då betyder väl det i sin tur att jag måste ha på min mobil för att det hela ska funka, eller?
Du måste ha ett simkort sitta i bilens "hållare" för att köra Spotify från Sensus
Haha nej.. du kan även dela internet från din telefon..
av LazerHawke
#1359647
Car skrev: sön 19 jan 2020, 11:52 Nu har ju jag Spotify premium tror jag det heter, betalar iaf 99kr/mån. Men funkar det alltså så att det i Sensus dyker upp mina egna listor efter att jag loggat in, men att det är mitt mobilabonnemang som fortsatt "betalar" för uppkopplingen/låtspelandet genom Sensus? Och då betyder väl det i sin tur att jag måste ha på min mobil för att det hela ska funka, eller?
Eftersom det är samma konto du loggar in med så är det via abonnemanget du använder kontot om du har separat kort i bilen har du Internet och då kör den på det så länge du inte valt dela via mobilen
av Car
#1359650
Så kom haken fram till slut. Den mobiloperatör jag har erbjuder inga extra sim-kort. Alltså blir det tydligen lite krångligare då när jag i Sensus vill lyssna på Jokkmokksjocke och gulligullan koko som en gök.

Städat i min V70 D3 my-11. Köpte en V90[…]

Borta länge från forumet. Har nyss k&o[…]

Hjälp

Behöver byta denna.hur får man loss den[…]

Framhjulslager V50

Jag har köpt 2st framlager på Biltema m[…]