Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1357949
Anmg skrev:Får man flika in en fråga på detta, för har för mig att jag läst någostans att V60 T6TE har en subwoofer, även om man inte uppgraderar ljudet något? Är den högre utrustad?
Det är intresant - jag körde v60t8te med basic högtalare och där finns subwoofer. Sen körde jag v60D4 Inscription och där var ingen sub...

Lähetetty minun P027 laitteesta Tapatalkilla

#1357954
Monnier skrev:Den hade i alla fall. Det finns inte längre kvar när du kör bygg min volvo. Kan det vara att MY20 är slut och att den inte ingår i MY21?

Men utan den kommer man väl ha plats för laddkablarna under lastgolvet.... det har inte jag nu på min T6TE
Lastgolvet är ju pga elmotorn inte för subben.
#1357956
stevvee skrev:
Monnier skrev:Den hade i alla fall. Det finns inte längre kvar när du kör bygg min volvo. Kan det vara att MY20 är slut och att den inte ingår i MY21?

Men utan den kommer man väl ha plats för laddkablarna under lastgolvet.... det har inte jag nu på min T6TE
Lastgolvet är ju pga elmotorn inte för subben.
just ja. det var på passaten den låg under golvet.

Men däremot har jag inte det lastutrymmet som manualen visar
Bilagor
Skärmklipp.PNG
Skärmklipp.PNG (30.58 KiB) Visad 2185 gånger
#1357966
Nicco skrev:På hybriderna är sub inkluderad i momentum, den står med i listan med std-utrustning för min V60 TE.

Lådan på bilden under golvet lyser helt klart med sin frånvaro, den hade varit bra att ha...
De va det förut i alla fall. Hittar inte subwoofer längre när jag tittar på hybriderna i Bygg din Volvo

Jag har precis bytat batteriet och felsöka (u[…]

Instrumentpanelen visar konstant -45 grader, har h[…]

Om kriget kommer...

Visst, när vägarna blir förstö[…]

Har förberett med att beställa mjuka mat[…]