Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Dez76
#1363554
Jag har nu med 14:e februari som sista dag för förändring.
Det intressanta är att jag tidigare hade sista dag i början av Januari så jag trodde jag redan hade passerat den milstolpen...
av Leif55
#1363555
Petzzon skrev: sön 09 feb 2020, 09:10 Min hoppade från 30 till 31 igår men idag var den tillbaka på 30 igen. Det som är positivt är att sista dag för ändring är ändrat från mitten av April till 14:e Feb. Men det är klart att det är ett problem att fabriken är stängd, varje dag den är det torde ju innebära lika mycket senare än vad det Kunde blivit i bästa fall.
Vet du att fabriken är stängd?
Jag hittar inget om det, chengdu är ju inte så drabbat (ännu).
av Petzzon
#1363558
Leif55 skrev:
Petzzon skrev: sön 09 feb 2020, 09:10 Min hoppade från 30 till 31 igår men idag var den tillbaka på 30 igen. Det som är positivt är att sista dag för ändring är ändrat från mitten av April till 14:e Feb. Men det är klart att det är ett problem att fabriken är stängd, varje dag den är det torde ju innebära lika mycket senare än vad det Kunde blivit i bästa fall.
Vet du att fabriken är stängd?
Jag hittar inget om det, chengdu är ju inte så drabbat (ännu).
https://www.bytbil.com/nyheter/coronavi ... topp-25139
av Leif55
#1363560
Tack för info även om den var trist!👍
av stegev
#1363563
Missade detaljen att fabriken är avstängd. Är det kommunicerat fr Volvo?
av Dez76
#1363564
Enligt artikeln är fabriken i dagsläget bara stängd en extra vecka efter det kinesiska nyåret. Så det stämmer ganska bra med att min bil blev flyttad en vecka framåt. Får hoppas att det stannar där.
Användarvisningsbild
av Bäckis
#1363732
Min leveranstid är senarelagd 3 veckor.
Om den inte flyttas tillbaka när fabriken kommer igång så får jag den inte före semestern :crying:
av Hink84
#1363752
Min leveranstid står kvar, v26, dock flyttades senaste tid för ändringar bak en månad, var mitten av mars först nu är det 14e feb
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 15
Startmotor byte

Hej. Skulle behöva lite hjälp med startm[…]

Ja, generellt sett kan det vara lättare at pr[…]

har du läst av elen till pedalen och inte upp[…]

Hade liknande på min för massa år[…]