- tor 21 nov 2019, 17:18
#1349570
leiwi skrev: ↑tor 21 nov 2019, 16:53
Holmsted skrev:Min Glympse står bara försöker ansluta, den har funkat innan och alla andra appar har fungerat. Någon som haft liknande problem?
Kan man avinstallera appen och installera på nytt?
installera om kan du inte göra , men har du kollat att datamängd kvar på kortet
har du "orginalkortet" från Telenor så kan det vara så att tiden löpt ut på detta
mitt Telenor kort upphörde efter 3 månader och då ville dom att jag skulle köpa ny surf mängd , har Telia nu
Min fetning. Utveckla gärna vad du menar med...
Min uppfattning är att man kan avinstallera en installerad app, men jag har haft problem med att de inte dök upp igen i tillgängliga (nya) appar. Mitt problem löste sig dock till slut och jag kan nu se de appar som jag tidigare avinstallerade men det tog ett tag.
Volvo XC60 T5 AWD, MY20, Momentum Advanced SE II. Klimatpaket, Läderpaket, Teknikpaket Pro, Akustik rutor, Digitalradio DAB+, Dragkrok halvautomatisk, Eluttag 230V bak, Harman & Kardon, etc.