Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Holmsted
#1349534
Min Glympse står bara försöker ansluta, den har funkat innan och alla andra appar har fungerat. Någon som haft liknande problem?

Kan man avinstallera appen och installera på nytt?
Användarvisningsbild
av leiwi
#1349559
Holmsted skrev:Min Glympse står bara försöker ansluta, den har funkat innan och alla andra appar har fungerat. Någon som haft liknande problem?

Kan man avinstallera appen och installera på nytt?
installera om kan du inte göra , men har du kollat att datamängd kvar på kortet
har du "orginalkortet" från Telenor så kan det vara så att tiden löpt ut på detta
mitt Telenor kort upphörde efter 3 månader och då ville dom att jag skulle köpa ny surf mängd , har Telia nu
av XC888
#1349570
leiwi skrev: tor 21 nov 2019, 16:53
Holmsted skrev:Min Glympse står bara försöker ansluta, den har funkat innan och alla andra appar har fungerat. Någon som haft liknande problem?

Kan man avinstallera appen och installera på nytt?
installera om kan du inte göra , men har du kollat att datamängd kvar på kortet
har du "orginalkortet" från Telenor så kan det vara så att tiden löpt ut på detta
mitt Telenor kort upphörde efter 3 månader och då ville dom att jag skulle köpa ny surf mängd , har Telia nu
Min fetning. Utveckla gärna vad du menar med...

Min uppfattning är att man kan avinstallera en installerad app, men jag har haft problem med att de inte dök upp igen i tillgängliga (nya) appar. Mitt problem löste sig dock till slut och jag kan nu se de appar som jag tidigare avinstallerade men det tog ett tag.
av Lockis
#1349576
leiwi skrev:installera om kan du inte göra
Näe, men avinstallera och sen installera igen går bra. Det går dock inte att välja "ominstallera".
av Lockis
#1349577
XC888 skrev:Min uppfattning är att man kan avinstallera en installerad app, men jag har haft problem med att de inte dök upp igen i tillgängliga (nya) appar. Mitt problem löste sig dock till slut och jag kan nu se de appar som jag tidigare avinstallerade men det tog ett tag.
Det går utmärkt att avinstallera en app, har också upptäckt att det kan ta en stund innan appen dycker upp som installerbar igen dock.
av Holmsted
#1349653
leiwi skrev: tor 21 nov 2019, 16:53
Holmsted skrev:Min Glympse står bara försöker ansluta, den har funkat innan och alla andra appar har fungerat. Någon som haft liknande problem?

Kan man avinstallera appen och installera på nytt?
installera om kan du inte göra , men har du kollat att datamängd kvar på kortet
har du "orginalkortet" från Telenor så kan det vara så att tiden löpt ut på detta
mitt Telenor kort upphörde efter 3 månader och då ville dom att jag skulle köpa ny surf mängd , har Telia nu
Jag har ett annat kort i och alla andra appar funkar utan problem så det är inte det som är problemet.
av tunnis
#1349898
Hur avinstallera man en app?

Blev byte av samtliga filter och ny olja igå[…]

Ex30 leveranstid

Snygg! Fina bilder

Om du vill att bilen skall ha Volvo original halva[…]

EX30 2025 ändringar

Lite nytt redan på kommande årsmodell&[…]