Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Spid3r
#1349342
Vad har ni för planer med era S/V60?

Får min V60 T6 TE i mars. Den blir i ganska basic-utförande. Planerar dock att sminka den lite.
- Polestar utblås
- Nerlackad spoiler back
- Nerlackade backspeglar
- Polestar grill
- Toning

Funderar som sista grej på en lite diskret spoiler fram (från stylingskitet), vad tror ni, snyggare med eller utan?
Kanske det blir osymetriskt/konstigt utan hela stylingskitet.
Med ...
V60_med_sp.JPG
V60_med_sp.JPG (60.88 KiB) Visad 10904 gånger
Utan...
V60_utan_sp.JPG
V60_utan_sp.JPG (60.94 KiB) Visad 10904 gånger
#1349345
Tänker foliera ramen på min R-Design grill så den liknar Polestar, vill dock inte ha Polestar och "falskskylta" med emblemet i fronten.
Möjligtvis att jag försöker foliera inlastningsskyddet bak också, men har inte helt bestämt mig ännu.

Sen tror jag faktiskt inte att jag har fler planer. Känner mig nöjd med hur bilen kommer se ut i övrigt.
#1349371
Lockis skrev: ons 20 nov 2019, 18:11 Tänker foliera ramen på min R-Design grill så den liknar Polestar, vill dock inte ha Polestar och "falskskylta" med emblemet i fronten.
Möjligtvis att jag försöker foliera inlastningsskyddet bak också, men har inte helt bestämt mig ännu.

Sen tror jag faktiskt inte att jag har fler planer. Känner mig nöjd med hur bilen kommer se ut i övrigt.
Polestar-grillen köper jag självklart UTAN den vita polestar-emblemen :-)
#1349425
Spid3r skrev: ons 20 nov 2019, 18:04 Vad har ni för planer med era S/V60?

Får min V60 T6 TE i mars. Den blir i ganska basic-utförande. Planerar dock att sminka den lite.
- Polestar utblås
- Nerlackad spoiler back
- Nerlackade backspeglar
- Polestar grill
- Toning

Funderar som sista grej på en lite diskret spoiler fram (från stylingskitet), vad tror ni, snyggare med eller utan?
Kanske det blir osymetriskt/konstigt utan hela stylingskitet.
Med ...V60_med_sp.JPG
Utan...V60_utan_sp.JPG
Spolier fram alla dagar i veckan. Helst hela kitet. Jag körde det på min s60, hela bilen blir mer komplett enligt mig. Dock har S60 en sportigare look kanske men hade jag V60 hade jag också valt det.
#1349442
volvobrasse skrev: ons 20 nov 2019, 22:40
Spid3r skrev: ons 20 nov 2019, 18:04 Vad har ni för planer med era S/V60?

Får min V60 T6 TE i mars. Den blir i ganska basic-utförande. Planerar dock att sminka den lite.
- Polestar utblås
- Nerlackad spoiler back
- Nerlackade backspeglar
- Polestar grill
- Toning

Funderar som sista grej på en lite diskret spoiler fram (från stylingskitet), vad tror ni, snyggare med eller utan?
Kanske det blir osymetriskt/konstigt utan hela stylingskitet.
Med ...V60_med_sp.JPG
Utan...V60_utan_sp.JPG
Spolier fram alla dagar i veckan. Helst hela kitet. Jag körde det på min s60, hela bilen blir mer komplett enligt mig. Dock har S60 en sportigare look kanske men hade jag V60 hade jag också valt det.
Det blir tyvärr inte hela kittet... därför undrade jag om det kommer att se konstigt ut med bara de läpparna fram.
#1349443
Spid3r skrev: ons 20 nov 2019, 23:49
Lockis skrev: ons 20 nov 2019, 19:45
Spid3r skrev:Polestar-grillen köper jag självklart UTAN den vita polestar-emblemen
Går det bara? :-o
Japp, bara att exkludera den i ordern (tror emblemen har position 37).
Tänkte mer hur/var man beställer.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17

Tack. Jag är Norrbagge, Appen funkar inte p[…]

Troligen kommer T6 (laddhybrid) och B4 (bensin) ha[…]

I min V70 -16, så har den blandannat slutat […]

Mellangårdssyskonen