Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1363833
Wibe skrev:Tack! Fick dock svar från min säljare att de inte längre går att beställa. Då det tydligen blivit för mkt ”dekaltrimmning”


Skickat från min iPhone med Tapatalk
vilket går inte beställa?
Användarvisningsbild
av Wibe
#1363834
De svarta utblåset. De har tydligen tagits bort ihop med Polestar pedaler. Med svaret att Volvo tycker det skett för mkt dekaltrimmning på icke Polestar Engineered.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av Wibe
#1365184
Lyckats komma en bit med de svarta utblåset. Art nr som tidigare lagts ut i tråden är rätt för utblås men man kan inte verifiera dem utan ett Reg nr/vin nr... ni som beställt innan hur har ni fått rätt?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av Wibe
#1365257
Spid3r skrev:Vad har ni för planer med era S/V60?

Får min V60 T6 TE i mars. Den blir i ganska basic-utförande. Planerar dock att sminka den lite.
- Polestar utblås
- Nerlackad spoiler back
- Nerlackade backspeglar
- Polestar grill
- Toning

Funderar som sista grej på en lite diskret spoiler fram (från stylingskitet), vad tror ni, snyggare med eller utan?
Kanske det blir osymetriskt/konstigt utan hela stylingskitet.
Med ...
V60_med_sp.JPG
Utan...
V60_utan_sp.JPG
Har du bild på hur det blev med de svarta utblåsen. Har fått loss likadana till min kommande Fusion red


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1365414
Wibe skrev: tis 18 feb 2020, 17:13
Spid3r skrev:Vad har ni för planer med era S/V60?

Får min V60 T6 TE i mars. Den blir i ganska basic-utförande. Planerar dock att sminka den lite.
- Polestar utblås
- Nerlackad spoiler back
- Nerlackade backspeglar
- Polestar grill
- Toning

Funderar som sista grej på en lite diskret spoiler fram (från stylingskitet), vad tror ni, snyggare med eller utan?
Kanske det blir osymetriskt/konstigt utan hela stylingskitet.
Med ...V60_med_sp.JPG
Utan...V60_utan_sp.JPG
Har du bild på hur det blev med de svarta utblåsen. Har fått loss likadana till min kommande Fusion red


Skickat från min iPhone med Tapatalk
V60_bak_1_a.jpg
V60_bak_1_a.jpg (818.9 KiB) Visad 559 gånger
Användarvisningsbild
av RmK
#1365587
I värsta fall får man väl ta bort avgaskulisserna, slipa ner/matta ner kromet och lacka dem mattsvarta med motorfärg (eller dyl högtempfärg). Diffusorn går ju att lacka med. Iaf om man har Inscription eller R-line.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 17

Det där är bara lurendrejeri. Är sy[…]

Make dating stress-free and enjoyable with the bes[…]

Dåliga lödningar i LSM (ligt switch mod[…]

Volvo v60 2022 plåtskada

Ja men precis, det är ingen färg lä[…]