Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1357202
Insjö78 skrev: lör 04 jan 2020, 20:12 Ops... my bad... :-/ . du har helt rätt! Ska läsa bättre nästa gång :-D
Inget problem! Såg att man kan bygga en S60 Polestar engineered i Pebble grey. Problemet är bara att bilarna så så sjukt artificiella på den där sidan, stor skillnad i verkligheten tycker jag.
av Lockis
#1357205
volvobrasse skrev:
Insjö78 skrev: lör 04 jan 2020, 20:12 Ops... my bad... :-/ . du har helt rätt! Ska läsa bättre nästa gång :-D
Inget problem! Såg att man kan bygga en S60 Polestar engineered i Pebble grey. Problemet är bara att bilarna så så sjukt artificiella på den där sidan, stor skillnad i verkligheten tycker jag.
Fick se min V60 Bursting i fredags... Det är en jävla skillnad på vad man ser med egna ögon och vad appen visar.
Var likadant med min nuvarande Saville Gråa V60. Den är mer blyertsgrå i verkligheten än vad det ser ut som i appen.
#1357248
volvobrasse skrev: sön 05 jan 2020, 22:00 Hehe nu ser jag att jag skrev Pebble grey, ska ju vara Osmium greyBild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Namnlösx.jpg
Namnlösx.jpg (79.52 KiB) Visad 665 gånger
Namnlösz.jpg
Namnlösz.jpg (129.56 KiB) Visad 665 gånger
Någorlunda liknande till verkligheten tycker jag.
#1357394
UnleashFusion skrev: mån 06 jan 2020, 00:07
volvobrasse skrev: sön 05 jan 2020, 22:00 Hehe nu ser jag att jag skrev Pebble grey, ska ju vara Osmium greyBild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Namnlösx.jpg

Namnlösz.jpg

Någorlunda liknande till verkligheten tycker jag.
Ah tackar! Ser bra ut. Dock undrar jag om inte jag ska foliera den istället. Känns lite "fjantigt" att ha med Polestarmärket på grillen om man inte har en Polestar Engineered? :)

Överlag gillar jag svart bättre än chrome. Men ibland tycker jag fronten "försvinner" lite när den saknar klara linjer? Ex så såg jag en svart S60 för en vecka sedan, ser ut som en helt annan bil, formerna liksom försvinner på något sätt. Smaksak!
#1357407
volvobrasse skrev: mån 06 jan 2020, 16:44
Ah tackar! Ser bra ut. Dock undrar jag om inte jag ska foliera den istället. Känns lite "fjantigt" att ha med Polestarmärket på grillen om man inte har en Polestar Engineered? :)
Det skall väl gå att pilla bort själva PE-märket(sitter väl som ett clips eller något?), som ur dom gamla R-design grillarna där R-design-loggan satt med clips. dock får den som köpte en PE, ge feedback/återkoppla/komplettera hur den faktiskt ser ut ur boxen/paketet.( då jag inte sett på google/internet hur den ser ut enbart grillen) :-)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 17

Man kan ju ladda batterierna när man k&ou[…]

Är det inte bara en sprucken slang? Ta bort b[…]

Den ser ganska enkel ut vad gäller att komma […]

Någon temperaturskillnad när den inte v[…]