Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av leiwi
#1347645
Hej alla
Jo visst fungerar Android Auto men ett antal saker är ett måste
Bilen måste ha "Smartphone Integration "
En kompatibel Android telefon
Rätt version av Android Auto ( för din telefons hårdvara) nedladdad till telefonen

AA fungerar fint när detta är gjort och telefonen ansluten med kabel i bilen och konfigurerad
En tråkig sak som JAG inte hittat någon lösning på ännu är att AA inte går att få upp i fullskärmsläge i Volvobilar ännu ( men jag macklar med det via AA s utveklingsmeny och kanske så...… Jag återkommer :-) :-)
Här är några bilder
aa1.jpg
Add description
aa1.jpg (243.99 KiB) Visad 975 gånger
Bilagor
aa5.jpg
Add description
aa5.jpg (229.71 KiB) Visad 975 gånger
aa2.jpg
Add description
aa2.jpg (273.92 KiB) Visad 975 gånger
Användarvisningsbild
av Zanders
#1347652
Rätta mig om jag har fel men har för mig jag har läst någonstans att AA inte stödjer stående läge utan endast liggande..? Kan iof varit apple carplay som det skrevs om :-/
Användarvisningsbild
av Verkmästarn
#1347657
Ni som använder AA, har ni det tillgängligt i Google Play Store för nedladdning? För när jag kollar står det bara att AA inte har stöd för mitt land (Sverige).
av XC888
#1347662
Den (AA) finns inte tillgängligt i Google Play Store för svenska användare, du kan ladda hem den ifrån apkmirror. Du måste säkerställa så att du installerar rätt version med hänsyn till din hårdvara! En lämplig app för det ändamålet är Droid Hardware Info

Hej allesammans, har en Volvo V70 från 2016 […]

Jag ska byta kamrem på min v70 05. När […]

Associationsleken, är ni med? ;-P

Laser (i moderna fibernät.)

S80 T6 AWD -08

Så att det inte uppstår missförst[…]