Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av volvobrasse
#1346304
Hej, hur många av väljer styling kit till er V60/S60? Ser ju jävligt najs ut. Dock så tycker jag R-design kompenserar upp det en ning.

Är det värt pengarna tycker ni?
av Lockis
#1346312
volvobrasse skrev:Hej, hur många av väljer styling kit till er V60/S60? Ser ju jävligt najs ut. Dock så tycker jag R-design kompenserar upp det en ning.

Är det värt pengarna tycker ni?
Jag värderade stänkskydd över och det går inte att köra styling med stänkskydd.
I min värld tycker jag dock att det är lite överprisat för lite "kjol".
Användarvisningsbild
av volvobrasse
#1346452
Blir osäker här. Finns det ngn här som valt det och ångrat sig?😆 Ser snyggt ut på byggsidan men rädd att det blir cheezy?
av Lockis
#1346462
volvobrasse skrev: ons 06 nov 2019, 18:57 Blir osäker här. Finns det ngn här som valt det och ångrat sig?😆 Ser snyggt ut på byggsidan men rädd att det blir cheezy?
Gillar du det så go for it!
Det går alltid att eftermontera för ungefär samma summa som från fabrik dock, så du kan alltid beställa utan och se hur du gillar det. :-)
av UnleashFusion
#1346480
volvobrasse skrev: tis 05 nov 2019, 20:13 Hej, hur många av väljer styling kit till er V60/S60? Ser ju jävligt najs ut. Dock så tycker jag R-design kompenserar upp det en ning.

Är det värt pengarna tycker ni?
Här har vi en som köpte stylingkitet. du får avgöra själv om det är värt/icke värt :)
viewtopic.php?f=51&t=149197
Användarvisningsbild
av volvobrasse
#1346482
UnleashFusion skrev:
volvobrasse skrev: tis 05 nov 2019, 20:13 Hej, hur många av väljer styling kit till er V60/S60? Ser ju jävligt najs ut. Dock så tycker jag R-design kompenserar upp det en ning.

Är det värt pengarna tycker ni?
Här har vi en som köpte stylingkitet. du får avgöra själv om det är värt/icke värt :)
viewtopic.php?f=51&t=149197
mm sjukt svårt. Bakdelen ser inte lika bra ut. Jag tycker stylingen gör mest i fronten. Den blir agressivare....
Användarvisningsbild
av kristianmann
#1346529
Jag har monteret själv - Hur lätt som helst. Sparede ca. 6000 danska kronor på at hämta kittet i Sverige tilsammans med dragkroken. 8-)

Däremot var 20-tums R-Design fälgarne 2500 danska kronor billigare i Danmark än i Sverige :-o

Mvh,
Kristian
Användarvisningsbild
av volvobrasse
#1347898
Har nu sett bilen jag ska få som finns hos handlaren. Med styling kittet är bilen sjukt mycket snyggare. Känns som den blev mer komplett nu. På byggsidan ser stylingkittet inte lika bra ut som i verkligheten!
av Sudden78
#1347913
Har stylingkit på min V60 T6 Inscription. Tillsammans med 20 tums tillbehörshjulen och dubbla slutför bak bli bilen riktigt snygg! Tycker utseendet höjs rejält med kitet. Sedan har jag sportchassi också, vilket sänker bilen något och gör kitet ännu mer till sin rätt.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av volvobrasse
#1347914
Sudden78 skrev: ons 13 nov 2019, 19:37 Har stylingkit på min V60 T6 Inscription. Tillsammans med 20 tums tillbehörshjulen och dubbla slutför bak bli bilen riktigt snygg! Tycker utseendet höjs rejält med kitet. Sedan har jag sportchassi också, vilket sänker bilen något och gör kitet ännu mer till sin rätt.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kan bara hålla med! En fråga, antar att du också hoppat stänkskydden? Är lite paranoid av att blästra sönder bilen bara nu på vintern innan stenskottsfilmen kommit på!
Bruten fjäder framvagn

Jag kontaktade bilförsäljaren Bilia, dom[…]

XC - Rear axle sensor

Tänker om det kan vara höjdvinkelgivar[…]

Den eviga däcksfrågan

Varför spacers, det är inte bra för[…]

S80

Söker en S80 2007-2016 Manuell . Välv&ar[…]