Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av johbj
#1346485
Håller på att få frispel på detta med att sätta timer :devil:
Fler som har problem fortfarande?
Har verkstadstid först den 19/11.....
av johbj
#1349407
Har varit på verkstad och dom laddade in någon ny programvara, men problemet kvarstår tyvärr :-/
Ska svänga förbi i morgon och prova några andra förslag som serviceteknikern har så får vi se.....
Någon annan som blivit avhjälpt på något sätt eller?
av LazerHawke
#1349445
johbj skrev:Har varit på verkstad och dom laddade in någon ny programvara, men problemet kvarstår tyvärr :-/
Ska svänga förbi i morgon och prova några andra förslag som serviceteknikern har så får vi se.....
Någon annan som blivit avhjälpt på något sätt eller?
bättre köra direktstart ,timern strular ju som sagt
Användarvisningsbild
av Derank
#1349449
Har haft VOC i 4år nu och timern strular till 90%, säger som tidigare, kör direktstart, verkar aldrig somVolvo får nån ordning på det där iaf
av johbj
#1349462
Direktstart funkar tyvärr inte alltid rent praktiskt, utan ska jag iväg i ottan så vill jag inte behöva tänka på att jag ska dra igång värmaren, vad är tempen ute, hur lång tid innan ska jag starta osv.
Men jag ska till verkstaden igen nu på lunchen
Min XC60 -17 jag hade innan denna funkade klockrent så jag begriper inte vad felet är nu....
av LazerHawke
#1349522
johbj skrev:Direktstart funkar tyvärr inte alltid rent praktiskt, utan ska jag iväg i ottan så vill jag inte behöva tänka på att jag ska dra igång värmaren, vad är tempen ute, hur lång tid innan ska jag starta osv.
Men jag ska till verkstaden igen nu på lunchen
Min XC60 -17 jag hade innan denna funkade klockrent så jag begriper inte vad felet är nu....
är den lika seg via "min volvo"?
Användarvisningsbild
av Derank
#1349586
Sätt timern i bilen, innan du kliver ur.

Skickat från min SM-A520F via Tapatalk

Användarvisningsbild
av Derank
#1349587
Det är väll det enklaste, tre tryck på spaken.

Skickat från min SM-A520F via Tapatalk

av Lockis
#1349601
Derank skrev:Det är väll det enklaste, tre tryck på spaken.

Skickat från min SM-A520F via Tapatalk
Nope, det är inte spak i dessa nya modellerna :-)

Men vad är problemet om du får nya l&ar[…]

Berömvärt tålamod. Mina 5-6[…]

Walt (Disney) https://www.google.com/[…]

Lägg dig under bilen m hasplåten borta,[…]