Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av MicaelS
#1326468
Hej jag har en v60 t6 2018 nya karossen, köpte den och dom gjorde en optimering, kunde välja mellan eco/comfort/dynamic. Bilen är nu 4 månader och fick göra en uppgradering av mjukvara (bilen har sagt till sen efter vecka 3) nu är de ny mjukvara och mina lägen att välja bland är Eco/comfort/polestar engineered.

Innan man ringer Volvo, finns det chans jag inte haft denna optimering tills igår? 310hk eller 326hk märker jag ingen skillnad på men man vill ju helt klart ha de man betalar för.
Mvh
av stevvee
#1326471
MicaelS skrev:Hej jag har en v60 t6 2018 nya karossen, köpte den och dom gjorde en optimering, kunde välja mellan eco/comfort/dynamic. Bilen är nu 4 månader och fick göra en uppgradering av mjukvara (bilen har sagt till sen efter vecka 3) nu är de ny mjukvara och mina lägen att välja bland är Eco/comfort/polestar engineered.

Innan man ringer Volvo, finns det chans jag inte haft denna optimering tills igår? 310hk eller 326hk märker jag ingen skillnad på men man vill ju helt klart ha de man betalar för.
Mvh
Jo du hade innan men i senaste mjukvaran till bilen heter det polestar istället för dynamic. Kanske många som klagat över att man inte ser om den är polestar optimerad eller ej.
Hylsan i vinkel vx

Hm låter som man måste plocka ner l&a[…]

Var på Biltema och köpte nytt avgassyst[…]

tvillingkort till ditt befintliga abb, det har jag[…]

V90-fälgar på V60

Är det med 255/35-20 ? Har själv en v6[…]