Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1335038
DSC_6632.JPG
Add description
DSC_6632.JPG (702.44 KiB) Visad 1298 gånger
DSC_6634.JPG
Add description
DSC_6634.JPG (632.71 KiB) Visad 1298 gånger
DSC_6635.JPG
Add description
DSC_6635.JPG (554.37 KiB) Visad 1298 gånger
Då jag aldrig fått någon respons på min nu rätt gamla tråd så övergår jag till att visa hus det blev nu då upplysningens tid inträffat. Nu har det monterats 3 st NBB Alfa 225 konverterade med 70 watts xenon ballaster med 50 watts xenonlampor. 2 st med helljusbilder och ett pencilbeam i mitten. Lyser som rena h-e och inte bara som en ramp ett par hundra meter framför bilen utan säkert 700 meter bort. Kör minst 2 000 mil om året i mörker längs ganska glest trafikerade norrlandsvägar och kan alltså åka på helljus en stor del av dessa mil. Q-paxbågen är i sig en gedigen konstruktion och infästningen i krockbalken känns mycket stabil. Då bågen har nya fästen för nummerplåten så kommer den längre från bilen vilket gör att bågen inte upplevs sticka ut från fronten så pass mycket som den gör. På bilderna syns de förskräckliga dekalerna på bågen men de ska naturligtvis tas bort inom det snaraste.
#1335044
kantarell skrev: lör 31 aug 2019, 21:12 DSC_6632.JPGDSC_6634.JPGDSC_6635.JPGDå jag aldrig fått någon respons på min nu rätt gamla tråd så övergår jag till att visa hus det blev nu då upplysningens tid inträffat. Nu har det monterats 3 st NBB Alfa 225 konverterade med 70 watts xenon ballaster med 50 watts xenonlampor. 2 st med helljusbilder och ett pencilbeam i mitten. Lyser som rena h-e och inte bara som en ramp ett par hundra meter framför bilen utan säkert 700 meter bort. Kör minst 2 000 mil om året i mörker längs ganska glest trafikerade norrlandsvägar och kan alltså åka på helljus en stor del av dessa mil. Q-paxbågen är i sig en gedigen konstruktion och infästningen i krockbalken känns mycket stabil. Då bågen har nya fästen för nummerplåten så kommer den längre från bilen vilket gör att bågen inte upplevs sticka ut från fronten så pass mycket som den gör. På bilderna syns de förskräckliga dekalerna på bågen men de ska naturligtvis tas bort inom det snaraste.
Smaken är som... Men jag tycker att det blev riktigt bra! :-)
Bältesvarnare

Det är en 850 från 96.

Haha, ok.. jeg er ikke alene. Her ser jeg at n&osl[…]

12,7 är det i ett fulladat batteri., 12,4 ca,[…]

Vi som beställt EX90

Nu verkar det som sista hindret är bortrö[…]