Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1319805
Heisann
Jeg bestillte en V60 D4 AWD Polestar Inscription i Mars, denne bilen kom til forhandleren på Onsdag i forrige uke.
Denne bilen er bestilt med alle pakker og alt tilbehør men jeg så at knappene for å kunne legge ned bakseteryggene fra bagasjerommet manglet, Var kun en knapp for tilhengerfeste. Jeg bad forhandleren sjekke om dette kunne ettermonteres da det er standard. Ser ut som de har glemt disse knappene på fabrikken.

Jeg skal hente bilen i morgen (My 2020)men ville bare sjekke med dere eksperter her inne om dette først, hvis jeg må ta en fight med forhandler og Volvo om disse knappene som mangler
Bakseteryggene har el nedfelling fra toppen av ryggene, men knappene i lasterommet mangler

Er det noen her som vet om det er mulig å ettermontere disse 2 knappene for nedfelling av bakseteryggene fra lasterommet??


MVH
Svein-Egil
#1319839
Hei
Det hørtes merkelig ut, det stod 2 stk nye MY2020 V60 utenfor forhandleren som hadde alle 3 knappene, 1 for tilhengerfeste og 2 for bakseteryggene.


MVH
Svein-Egil
Bilagor
baksetekanpper.png
Add description
baksetekanpper.png (81.81 KiB) Visad 2648 gånger
#1319846
Hei
Det hørtes ut som det var et elektrisk/magnetisk innslag da jeg tok i den lille hendelen på seteryggen, og samtidig gikk nakkeputen ned, som også hørtes elektrisk ut. Mulig at jeg tar feil siden jeg bare fikk se på bilen noen minutter. Forhandleren synes også at det var litt merkelig at de 2 knappene var borte.

Er ikke 100% sikker at det er elektrisk nedfelling av seteryggene, bare litt merkelig siden det kom flere V60 fra Gent samme dag og de har disse knappene, og bilen er bestilt med alle pakker i PRO, samt lastepakke osv.

Skal hente bilen i morgen og da har kanskje forhandleren fått svar fra Volvo om dette.

MVH
Svein-Egil
#1388525
Hämtade ut min bil den 17/6 och blev själv förvånad att knapparna saknas på min. Vet ni vad som krävs av baksätet för att det skall funka med elektrisk nerfällning av baksätet? Är det något som går att eftermontera? Min bil är en MY20.
Weber 32dir på en b20

Denna motorn är en utbytesmotor från vo[…]

Ny krängningshämmare och länkar bak[…]

Fälgar och däck till t.ex. 850. 8,0X17 […]

Givare i kylaren hoppar ur

FD157206-43B1-4472-AD81-D6770C3D768F.jpeg Hej! 9[…]