Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av gunerc
#1316997
Xc60 - Får inte till uppdatering av kartorna. Använder sticka 64, med format FATex, men bilen känner inte av stickan. Har provat flera gånger, men det går inte. Vet någon vad som är fel?
Användarvisningsbild
av sura56
#1316998
Text från Volvos sida
"Kartan ska laddas ner till ett tomt USB-minne (64 GB) med någon av följande formatering: FAT32, NTFS eller exFAT. Hur stort USB-minne som krävs beror på kartans storlek, se detaljerad information för respektive karta."
Användarvisningsbild
av leiwi
#1317001
gunerc skrev:Xc60 - Får inte till uppdatering av kartorna. Använder sticka 64, med format FATex, men bilen känner inte av stickan. Har provat flera gånger, men det går inte. Vet någon vad som är fel?
Det är så att Sensus är känslig för vilka fabrikat på USB minnen som används , prova med ett annat , finns flera trådar om detta på forumet
Användarvisningsbild
av HitTheRoadJack
#1317009
gunerc skrev:Xc60 - Får inte till uppdatering av kartorna. Använder sticka 64, med format FATex, men bilen känner inte av stickan. Har provat flera gånger, men det går inte. Vet någon vad som är fel?
Verifiera kartnedladdning också med kontrollprogrammet :-)
Användarvisningsbild
av Bosse78
#1317021
Jag har 2 st exakt likadana SanDisk Extreme 64GB USB 3.0. Ena funkar i bilen andra inte.

Den ser ganska enkel ut vad gäller att komma […]

Någon temperaturskillnad när den inte v[…]

Det är inte reglervententilen på AC som[…]

Leasing bildäck

Jag och min sambo har leasat bil och lämnad[…]