Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1315794
Någon som har tips på hur man får rent gardinen som gör kupén mysigare i Volvo V60 2019? Det hamnar ju lite skit uppe på denna nu när det är pollensäsong. Finns det något serviceläge där man kan ha gardinen stängd fast luckan öppen?
#1317573
Det är lite för stora smutsbitar för att suga igenom väven. Men tror jag blir tvungen att använda tryckluften och mata fram allt skit så det rasar in på inredningen, sedan dammsuga upp det. Tycker ändå att det borde finnas ett "serviceläge" på gardinen. Så man kan dammsuga ovanifrån.
#1317605
Denesfay skrev:Det är lite för stora smutsbitar för att suga igenom väven. Men tror jag blir tvungen att använda tryckluften och mata fram allt skit så det rasar in på inredningen, sedan dammsuga upp det. Tycker ändå att det borde finnas ett "serviceläge" på gardinen. Så man kan dammsuga ovanifrån.
Inne på min 4e bil med panorama och ingen har direkt drabbats utav smuts förutom lite damm. Hur har du lyckats ?
#1317620
Denesfay skrev: tis 21 maj 2019, 06:50 Glömde luckan på lut en jobbdag. Det blåste och rasade pollen från träden på parkeringen.. :bored:
hmm den är sur. Men gör samma sak och kör in en slang för att suga upp skräpet ?
Tät vevhusventilation?

Absolut inte vanligt. Kan inte minnas att jag bytt[…]

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev där[…]

Var det inte någon återkallelse p&arin[…]

Candid connections: Platform for casual relationsh[…]