Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Monnier
#1316852
Ring säljaren och fråga. Han/hon borde veta

Skickat från min SM-G965F via Tapatalk

av Anmg
#1316954
DavidBlomqvist skrev:Min säljare sade att leveranserna ligger fram mot juni/juli -20 om man beställer idag.
Hoppas verkligen inte att det är så långt bort, beställde en idag :(
Användarvisningsbild
av joel80
#1317016
Sjukt.. Då kan man beställa en Polestar 2 istället.. Dom börjar levereras i Maj 2020.
av Monnier
#1317022
joel80 skrev:Sjukt.. Då kan man beställa en Polestar 2 istället.. Dom börjar levereras i Maj 2020.
Ja men v60 t6 TE börjar levereras i januari så beroende på hur många som beställer kan du få din polestar i augusti 2020 eller senare :)

Min säljare sa idag att q1 är svaret från volvo just nu

Skickat från min SM-G965F via Tapatalk



Användarvisningsbild
av joel80
#1317044
Mmm.. undrar hur många förbeställningar dom fått in.
av Maruash
#1317070
Monnier det låter lite som du har fått en förbeställd bil av säljaren. Just med tanke på att du fick din bekräftade leveranstid så snabbt efter beställning samt att leveransen sker redan i januari.
Sa säljaren något om det? Att den redan var förbeställd? :)
av MagnusGBG
#1317080
Står en T6 TE utanför svenska mässan i gbg. Den kör som klockbil/timerbil för göteborgsvarvet. Så den ”kan” redan produceras. Fattar inte varför de ska vänta så länge. Kanske nya batteriavtalet är så mycket billigare...
av stevvee
#1317095
MagnusGBG skrev:Står en T6 TE utanför svenska mässan i gbg. Den kör som klockbil/timerbil för göteborgsvarvet. Så den ”kan” redan produceras. Fattar inte varför de ska vänta så länge. Kanske nya batteriavtalet är så mycket billigare...
Man visade upp T6 TE på Gotland förra året så ingen nyhet.


Personliga misstanke är att det varit sånt tryck på T8 så man väntat med T6 pga det.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]

Söker köpråd - XC90 V8

Gamla xc90is kan bli riktigt dyra att hålla […]

Om du bara vill fixa snabbt. Så polera med[…]

oki men den slangen har jag inte sett på min[…]