Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
#1323619
coachen skrev:Gubbig?
Se till att kolla på denna klädsel på riktigt, jag gillade den inte IRL
Användarvisningsbild
av grillchips
#1323623
@coachen, den klädsen är som WAPE säger snyggare på bild än IRL tyvärr. Men smaken är som baken! Däremot gör den sig ju fantastiskt bra på Concept Estate-stolarna i det här utförandet:
Bild
av DavidBlomqvist
#1323725
coachen skrev:Gubbig?
Jag tycker den är svinsnygg + att svart är sååå jäkla trist, har provkört XC60 med den klädseln och tyckte det var riktigt najs....iofs är ju jag en gubbe på 46 år hahaha
av Klabbe65
#1325739
Beställde den 8/5 och den ska börja tillverkas i Vecka 46 och trodde att jag skulle få den i januari 2020 men nu hörde Bilia av sig och sa att vi får hoppas att den kommer under Q1 men kan tyvärr hända att det är Q2 som gäller?
Känns som att Volvo prioriterar T8:an för den tjänar man ju mer på och troligen har man inte batterier så att det räcker för att producera fler bilar.
av Monnier
#1326217
Någon som har koll på varför hybriden bara har 2-zons klimatanläggning medans exempelvis Diesel har möjlighet till 4-zon?

Skickat från min SM-G965F via Tapatalk

av UnleashFusion
#1326221
Monnier skrev: tor 11 jul 2019, 21:37 Någon som har koll på varför hybriden bara har 2-zons klimatanläggning medans exempelvis Diesel har möjlighet till 4-zon?

Skickat från min SM-G965F via Tapatalk
Hybrid har inte "möjligheten att välja till t.ex. klimatpaket pro" som då innehåller 4-zon anläggningen, vilket finns hos vanliga motorer vare sig bensin/diesel.(iallafall ur byggdinvolvo kan jag inte välja till 4zon)
Användarvisningsbild
av Dazed79
#1326224
Monnier skrev: tor 11 jul 2019, 21:37 Någon som har koll på varför hybriden bara har 2-zons klimatanläggning medans exempelvis Diesel har möjlighet till 4-zon?

Skickat från min SM-G965F via Tapatalk
Batterierna behöver utrymmet i kardantunneln
Användarvisningsbild
av sony
#1326256
Finns tyvärr ingen plats .
Jag saknar också möjligheten till 230v .
av ellie
#1329154
Det är trokig att man inte kan lägga solgardin i V60. Jag verkligen skulle vilja ha den.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Programvaruppdateringen kommer säkert bara ko[…]

Måste man ha specialverktyg för att lyf[…]

Vågar jag köra?

Går att köra, tänk dock på b[…]

Samma prylar 850/v70?

Hej Är det samma elhissar och elspeglar p&ar[…]