Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av aneben
#1306669
Har alla T8 oavsett utrustningsnivå och färg på inredning detta "rull lock" över mugghållarna i blanksvart plast?

Jag försökte beställa nytt lock idag i någon mindre repkänslig färg men säljaren hittade bara den i blanksvart för just T8:orna.
av stevvee
#1306705
aneben skrev:Har alla T8 oavsett utrustningsnivå och färg på inredning detta "rull lock" över mugghållarna i blanksvart plast?

Jag försökte beställa nytt lock idag i någon mindre repkänslig färg men säljaren hittade bara den i blanksvart för just T8:orna.
Ja tyvärr är det så just nu Bild
av stevvee
#1306862
Sthlmtwinengine skrev:Och det värsta är att i bilderna i offerten så står det att det ska vara metal mesh :mad:
Fast det är det ju, listerna runt om är ju metal mesh


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av aneben
#1306897
Sthlmtwinengine skrev: lör 23 mar 2019, 19:18 Breda lister i så fall, jag tycker det är svårt att missuppfatta att luckan över mugghållarna ser ut att vara metal mesh i min offert iaf :-)
Offertbild.JPG
Precis så ser det ut i min offert med. Man får väl hoppas att det blir tillgängligt och att den inte är allt för svår att byta.
av stevvee
#1306947
Sthlmtwinengine skrev:Breda lister i så fall, jag tycker det är svårt att missuppfatta att luckan över mugghållarna ser ut att vara metal mesh i min offert iaf :-)
Offertbild.JPG
Ja jag hade ju inga bilder i min offert men däremot har jag aldrig sett den där kåpan över mugghållaren på några byggbilder. Trist att du blev ”lurad”
av Gorban
#1306986
Det ser väldigt billigt ut, och repvänligt. Jag vill ha luckan i valnöt precis som på min nuvarande D5:a. Resten av listerna är ju valnöt.

Härligt snabbt agerat!

Felmeddelande på antisladd

Hej! Börja med att kolla att någon ce[…]

Weber 32dir på en b20

Skumt, B20A har enkel förgasare, oftast Strom[…]

Div delar till Volvo 740/940

Baklampor till Volvo 944, (bakluckan), vä och[…]