Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av johbj
#1306158
Nu är ju MY2020 släppt i Bygg Din Volvo, så det ska bli intressant och se vad jag får för prel leveranstid nu, när jag väl får någon..... :P
Än så länge är det fortfarande tomt på info förutom att den är "Orderlagd" sedan typ 14-15/2....
av pumpnasare
#1307782
IMG_0530.jpg
IMG_0530.jpg (46.39 KiB) Visad 776 gånger
Nära nuBild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Patjo
#1307820
Beställde en V60 CC i mitten av mars, säljaren trodde på leverans runt midsommar men inget spikat. Den ligger i holding pool nu. Vad säger din säljare @johbj, ?
av johbj
#1307848
Patjo skrev: tor 28 mar 2019, 10:36 Beställde en V60 CC i mitten av mars, säljaren trodde på leverans runt midsommar men inget spikat. Den ligger i holding pool nu. Vad säger din säljare @johbj, ?
Han hade ingen mer info än ”Holding pool” när jag pratade med honom för två veckor sedan.
Min är beställd i mitten av februari så jag hoppas på maj månad iaf.....
av Patjo
#1307882
johbj skrev: tor 28 mar 2019, 12:59 Han hade ingen mer info än ”Holding pool” när jag pratade med honom för två veckor sedan.
Min är beställd i mitten av februari så jag hoppas på maj månad iaf.....
Okej, tråkigt att man inte får mer info! Får hålla tummarna att din dyker upp i maj och min i juni då iaf.. :) Uppdatera gärna här om du får något svar från säljare eller uppdatering inne på minvolvo.
av Ekke81
#1307886
Jag beställde min v60 cc 2 februari . Idag fick jag veta av min åf att den hamnat i holding pool pga av att jag valt tonade rutor och dessa är brist hos volvo, så då blir det my 2020 och leverans augusti :-o . Men ska försöka få bort toningen så den filmas av åf istället och förhoppnongsvis tidigare leverans . Känns surt när jag sålt min v60 cc my16 och kör lånad bil
av boeder
#1307908
Hade du någon prel . leveranstid innan beskedet om senare leverans? Beställde själv 14 feb med Tonade Rutor och har leverans v.17 står dt, dock inte byggd. Beställning via Care By Volvo

Hej! Vill ha tips på billig och bra Bilverks[…]

S/V60 Polestar utan taklucka

Man ska inte förakta 4an. Är ju rappare[…]

Fick samma svar från Volvo Sverige. B[…]

Hej på er, Jag har fått den kär[…]