Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1305355
Konfigurerade en xc60 t8 på CH-FR (volvocars Schweiz). Ingen T8 hade uppdaterats i bilderna förutom XC60 med ny växelväljare, ändrat co2, ökad räckvidd på el och en kardantunnel som numera är platt. Betyder ju inget i sig, men märkligt om man väljer att uppdatera konfigurator för den bilmodell vars förändringar ligger längst fram i tid (enligt vissa teorier som figurerar här).
#1305510
maverick79 skrev:Konfigurerade en xc60 t8 på CH-FR (volvocars Schweiz). Ingen T8 hade uppdaterats i bilderna förutom XC60 med ny växelväljare, ändrat co2, ökad räckvidd på el och en kardantunnel som numera är platt. Betyder ju inget i sig, men märkligt om man väljer att uppdatera konfigurator för den bilmodell vars förändringar ligger längst fram i tid (enligt vissa teorier som figurerar här).
Spännande att man hävdar att kardantunneln är platt fast den fortfarande är upphöjd (även på bilderna). Vad man kan göra på bygg din Volvo konfigurationen spelar ingen roll mot verkligheten. Ex har man kunnat speca V60 T6 Twin ett tag hos handlaren men ej i bygg din Volvo.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1305871
Fortfarande ingen som är säker på när det går in på XC60?
Är det för alla MY20 eller kommer det som några tror gå in vid ändringsfönster vecka 46?
#1310494
Nu har jag fått besked från min säljare, de är bilar som produceras from v.46 som får de större batteriet, jag får leverans v46 och missar detta med ett par månader :-( Har blivit erbjudan att boka av bilen och lägga om ordern men då får jag leverans mars 2020....
#1310645
Otroligt enligt de två senaste inläggen att det fortfarande inte verkar som att alla är överrens om vad som gäller... :)
#1310713
Specen för my20 är släppt på media.volvocars.com. Det avser versionen med större batteri (11,6) och lägre co2 än my19. I min offert stämmer co2 med den nya uppgiften så utgår från att min bil får det större batteriet. Svårt att se att volvo släpper felaktiga offerter utan grund det skulle ju isf innebära att priset som leasingkostnaden baseras på blir fel. Lev v42.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Hej David, Har nämligen samma problem med min[…]

Kommer ingen diesel ut från pumpen.

Hej! det är nämligen så att jag ha[…]

Bakfjädrar.

På Volvo såg mekanikern när han t[…]

Hur byta drl v60cc

Min högra jättebilliga drl slocknade och[…]