Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av MB77
#1298535
Någon som vet när T4 kommer till V60 och när S60 kommer till svedala??


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
#1298654
Svedala, finns väl ingen T4 i något land än?
De ÅF jag har pratat med har inte fått någon förhandsinfo om att T4 skulle dyka upp till MY-20
av III
#1298662
Men t4 borde komma tycker jag, rimligt prissatt så skulle det kunna vara ett utmärkt allternativ för oss. T5 blir för dyrt. Visserligen kul med mera motor men knappast nödvändigt för vardagsbruk.
av stevvee
#1298670
III skrev: tis 12 feb 2019, 11:08 Men t4 borde komma tycker jag, rimligt prissatt så skulle det kunna vara ett utmärkt allternativ för oss. T5 blir för dyrt. Visserligen kul med mera motor men knappast nödvändigt för vardagsbruk.
Så länge bilarna säljer så finns det väll inget som kräver att T4 skall komma väll?
Användarvisningsbild
av Dazed79
#1298681
Volvo behöver motorer med lägre CO2 utsläpp för att uppfylla europeiska föreskrifter... som en T4 med mildhybrid eller svänghjul...
av stevvee
#1298683
Dazed79 skrev: tis 12 feb 2019, 11:55 Volvo behöver motorer med lägre CO2 utsläpp för att uppfylla europeiska föreskrifter... som en T4 med mildhybrid eller svänghjul...
gäller dom från och med nu ? Och dom kanske bra gäller nya modeller ?
av MB77
#1298691
III skrev:Men t4 borde komma tycker jag, rimligt prissatt så skulle det kunna vara ett utmärkt allternativ för oss. T5 blir för dyrt. Visserligen kul med mera motor men knappast nödvändigt för vardagsbruk.
Exakt, idax läget känns det mer rätt med en T4


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Köpråd

JA du , en hybrid eller el skulle gått bort […]

Vi som beställt EX90

Nu verkar det som sista hindret är bortr&oum[…]

Så här kopplade vi kablarna. Sedan star[…]

Bakaxel äldre Duett

Glömde till lägga att vi är ifr&ari[…]