Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1297465
EssEll skrev: ons 06 feb 2019, 08:29
stevvee skrev: tis 05 feb 2019, 15:12
SpeechError skrev: tis 05 feb 2019, 14:59

Menar Volvo On Call (Per) att tjänsten inte var aktiverad på just din T8'a eller för alla?
Just på min var det så men jag tror faktiskt Volvo själva har "missat" trycka på det för alla V60 T8 känns det som.
Hämtade ut min V60 T8 igår och jag ser bara status för bensin så det är nog missat på åtminstone min också.
Ring VoC och se om det är samma sak på din då. Kanske nå generealknas som jag misstänkte
#1297955
popnit skrev:Nu funkar min och det var samma ”fel”
Ring voc så fixar dom det.
Men v*fan! Jag prata med dom för cirka 45 minuter sedan och mitt case är skickat vidare till nästa nivå Bild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1297971
popnit skrev:Tog 3-4 timmar från det att jag ringde till dom. Dom ringde tillbaka och frågade om det funkar
Hmm jag har väntat sen i måndags och tekniker hade skickat det vidare till någon huvudavdelning. Kan du skicka ditt reg nr på pm så jag kan ha dig som referens ?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1298003
Jag mailade in i onsdags om samma problem. Fick svar idag att de hade kommit en uppdatering. Jag kopierar in svaret;
Jag har fått tillbaka rapporten angående ditt ärende.
Man har gjort en uppdatering och funktionerna kring batteriet bör fungera nu.
Om du inte ser någon info, testa att logga ut i 15 minuter och sedan logga in igen.

Trevlig helg!
Var utloggad 30 min och sen kunde jag se batteristatus i appen!
#1298019
Caaarl skrev:Jag mailade in i onsdags om samma problem. Fick svar idag att de hade kommit en uppdatering. Jag kopierar in svaret;
Jag har fått tillbaka rapporten angående ditt ärende.
Man har gjort en uppdatering och funktionerna kring batteriet bör fungera nu.
Om du inte ser någon info, testa att logga ut i 15 minuter och sedan logga in igen.

Trevlig helg!
Var utloggad 30 min och sen kunde jag se batteristatus i appen!

Spännande att alla andra får till det ! Jag skall testa :)
Jag som gillade per och hans approach !


Skickat från min iPad med Tapatalk
#1298051
Funkar inte för mig heller. Jag kan varken se statusen på Min Volvo VoC hemsida eller i VoC appen.
Dock har jag i appen idag fått rubriken Battery (dock som sagt ingen status info) och det är ju ett framsteg då jag tidigare bara hade Fuel :-)
Ni som har fått det att fungera idag har det batteri statusen saknats både i appen och på hemsidan?

Hej! Jag köpte en v70n 2,4d från 07 ida[…]

VO31319563 kostade 2241 den 15/9-2017 när j[…]

Däckslitage insidan.

Hjulinställning är enda utvägen.

Precis. Finns en story om att pressen stod på[…]