Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av tunnis
#1291511
Nu finns XC60 T8 som momentum igen i bygg din Volvo. Kan det stämma?
av stevvee
#1291526
tunnis skrev:Nu finns XC60 T8 som momentum igen i bygg din Volvo. Kan det stämma?
Orderstocken kanske har gått ner tillräckligt nu.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Flajjan
#1294437
Lite märkligt att tvinga på folk taklucka i T8 momentum utförande.
Vet inte om jag håller med om att just momentum känns mer dyr än en inscription, däremot kan jag tycka att inscription för 50,000 extra är väl dyrt mot vad man får. Inscription är skinnklädsel och annan stol, större fälgar, resten är ju cromade plastlister på utsidan & stora ramar runt tunna avgasrör - eller har jag missat någon vital del i inscription?
av tunnis
#1294529
Du missade elstol med minne, kläddinstrumentpanel, intellisafe, psensor fram, elbaklucka, drive mode, keyless entry, snyggare grill och stämningsbelysning.
av Flajjan
#1294626
Jag sitter inte med någon lista, men elstol med minne är väl ett tillbehör. Momentum pro innehåller stängning av baklucka och psensor. Avseede snyggheten på grillen så är det i högsta grad objektivt och visar hur olika vi upplever saker. :)
av Gorban
#1295890
Flajjan skrev: fre 25 jan 2019, 14:01 Jag sitter inte med någon lista, men elstol med minne är väl ett tillbehör. Momentum pro innehåller stängning av baklucka och psensor. Avseede snyggheten på grillen så är det i högsta grad objektivt och visar hur olika vi upplever saker. :)
Elstol med minne ingår i Inscription från MY20 som är ute i konfiguratorn nu.
Överhettad passat b5

Hjälp! Köpte min Passat 1.8t -99 fö[…]

Hej! Jag köpte en v70n 2,4d från 07 ida[…]

VO31319563 kostade 2241 den 15/9-2017 när j[…]

Däckslitage insidan.

Hjulinställning är enda utvägen.